Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

O cinco froitas cotiás con máis auga

Na primavera e verán, as froitas con maior contido en auga están no seu mellor momento

img_frutas mas agua hd

Din que a natureza é sabia. E, a xulgar polo tipo de froitas que ofrece en cada momento do ano, é certo. Na primavera e verán, cando máis aperta a calor, as froitas con maior contido en auga están espléndidas, no seu mellor momento (e, como abundan, é fácil atopalas a bo prezo). As froitas resultan indispensables nunha dieta sa. Achegan numerosas vitaminas e fibra dietética, son baixas en calorías e mantéñennos hidratados. A continuación, apúntanse cales son as froitas con máis cantidade de auga, explícanse as súas propiedades nutricionais e danse receitas para incluílas en distintos pratos, sen esquecer que ao natural están moi boas.

Img frutas mas agua 01
Imaxe: Wiktory

Froitas ricas, nutritivas e hidratantes

Segundo a base de datos do Departamento de Agricultura de EE.UU., as seguintes froitas cotiás son as que proporcionan máis cantidade de auga:

  • Melón. Con case un 92% de auga, o melón é unha gran froita estival. É baixo en calorías, contén menos azucre que outras froitas e é rico en beta-caroteno, cuxo consumo axuda a reducir o risco de enfermidades cardiovasculares, dexenerativas e a previr o cancro (as variedades de melón con pulpa laranxa conteñen máis que as outras). Polo seu achegue de provitamina A e vitamina C, o seu consumo recoméndase especialmente a quen teñen un maior risco de sufrir carencias das devanditas vitaminas: persoas que non toleran os cítricos, o pemento ou outros vexetais. Ademais, o melón é unha das froitas con máis potasio. Este mineral, xunto coa destacada presenza de auga, convérteno nun bo diurético. Ver receitas con melón.
  • Img 49840g
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Pomelo. Máis do 91% dun pomelo é auga, unha froita que destaca polo seu contido en vitamina C e en ácido fólico. O ácido fólico é unha vitamina imprescindible nos procesos de división e multiplicación celular que teñen lugar durante os primeiros meses de xestación, polo que o consumo de zume de pomelo resulta interesante para calquera muller embarazada. O pomelo, ademais, ten efectos antioxidantes, que bloquean o efecto daniño dos denominados “radicais libres”. Para elixir un bo pomelo, hai que buscar os que teñan maior peso respecto do seu tamaño, xa que isto indica que están cheos de zume. Por fóra deben estar intactos, sen golpes nin mazaduras, e son zonas moi endurecidas ou moi brandas na súa casca. Ver receitas con pomelo.

  • Sandía. A froita emblemática do verán non podía faltar nesta clasificación. Con máis dun 91% de auga, é un dos froitos de maior tamaño de cuantos coñécense e pode alcanzar ata os 10 quilos. Dúas boas talladas de sandía suplen a un vaso de auga, de modo que resulta unha alternativa moi interesante para ofrecer ás persoas maiores, que adoitan manifestar desagrado para tomar suficientes líquidos. A sandía é unha fonte moderada de licopeno, que ten propiedades antioxidantes e que reduce o risco de certos tipos de cancro en xeral, e de páncreas, pulmón, colon e de próstata, en particular. A sandía é idónea para acougar a sede, e xunto co melón é a raíña das froitas do verán. Debido ao seu potente sabor refrescante, tamén se utiliza para preparar con ela deliciosos sorbetes, xeados e zumes. Ver receitas con sandía.
  • Img 147048g
    Imaxe: CONSUMER EROSKI

    Fresas. As fresas e os fresones son froitas que achegan poucas calorías. O seu compoñente máis abundante, despois da auga (case o 91%), son os hidratos de carbono (fructosa, glicosa e xilitol). Destaca o seu achegue de fibra, que mellora o tránsito intestinal, e son moi boa fonte de vitamina C e acedo cítrico. As fresas teñen un elevado contido de potasio e escaso en sodio, polo que resultan moi recomendables para quen sofren de hipertensión arterial ou afeccións de vasos sanguíneos e corazón. Tamén son unha boa fonte de fibra dietética, moi beneficiosa para a saúde (non só para combater o estreñimiento). Para que as fresas consérvense mellor, non hai que manipulalas demasiado e hai que lavalas no último momento, xusto antes de servilas. Ver receitas con fresas.

  • Cereixas. Unha das principais cualidades das cereixas é a súa estética: trátase dunha froita bonita que lle dá un toque especial a bebidas, sobremesas e pratos, ademais de que resulta moi atractiva para os nenos. A cereixa é rica en hidratos de carbono, sobre todo fructosa, aínda que o seu valor calórico é moderado respecto doutras froitas. Achega cantidades significativas de fibra, que mellora o tránsito intestinal, e achega boas cantidades de flavonoides, un estupendo antioxidante. Ao compralas, débense elixir as que presenten unha cor vermella escuro ou negro vivo, segundo a variedade. As carnosas sempre son as mellores. Deben estar limpas e ter unha pel firme, brillante, enteira e sen roturas nin imperfeccións. Ver receitas con cereixas.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións