Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

O consumo de verduras durante o embarazo

Os vexetais son alimentos indispensables durante a xestación para coidar a saúde do bebé e a futura nai

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 11deMaiode2018

O embarazo é un período no que a muller debe pór especial atención á súa saúde e á súa alimentación. Unha dieta equilibrada e variada resulta fundamental, tanto para o desenvolvemento do bebé como para o benestar da nai que se enfronta a uns meses nos que o seu corpo sufrirá grandes cambios que requirirán moita enerxía. É importante ter en conta que a futura nai necesita unha dieta adaptada á súa situación (o corpo non sempre reacciona igual), polo que é elemental seguir de forma estrita as indicacións do médico. Con todo, un alimento indispensable durante a xestación do bebé, e en calquera etapa da vida, son as verduras. Neste artigo destácanse dous das máis beneficiosas no embarazo.

Img consumo verduras embarazoImagen: Anna_Om

Incluír verduras nun prato ou receita sempre é un acerto. E neste marco, as verduras conxeladas aseguran o consumo de produtos en perfecto estado, o que evita calquera infección. As verduras, tras a súa colleita, trasládanse rapidamente á fábrica, onde despois se someten a un proceso de ultracongelación moi completo. Deste xeito, os nutrientes e beneficios dos produtos consérvanse en perfecto estado. Por iso, é fundamental manter o produto á temperatura correcta ata o momento de cociñalo. Un bo consello é comprar os produtos conxelados antes de saír do establecemento comercial, transportalos nunha bolsa isotérmica e metelos canto antes no conxelador. Así non romperá a cadea de frío.

Aínda que todas as verduras son alimentos sans e nutritivos, a continuación destácanse dous delas como as máis beneficiosas durante o embarazo:

Espárragos

Constitúe un alimento perfecto para tomar no período de xestación. O consumo habitual de espárragos axuda a cubrir as necesidades vitamínicas diarias dunha muller embarazada. Ademais, os espárragos teñen propiedades diuréticas, que evitan a retención de líquidos e a consecuente hinchazón.

O espárrago é rico en vitaminas e minerais. Ademais, trátase dun alimento baixo en calorías, perfecto para evitar o aumento de peso. É fonte de vitamina B9 e calcio, necesario para o crecemento adecuado dos dentes e ósos do bebé. Do mesmo xeito, posúe acedo fólico, un componte clave para o desenvolvemento do feto. Os espárragos conteñen fibra dietética, un nutriente moi saudable que, ademais, mellora a dixestión e reduce os problemas de estreñimiento.

Cabaza

A cabaza é outra das grandes aliadas da dieta dunha muller embarazada. Durante o primeiro período de xestación prodúcese un cambio importante respecto da cantidade de enerxía que a muller necesita para afrontar a súa día a día, e o consumo de cabaza supón un gran achegue da mesma. Ademais, contén moitos antioxidantes, que diminúen as dores, as inflamacións e as posibles infeccións ou danos nas células.

Os antioxidantes protexen tanto á nai como ao bebé de diversos factores como a contaminación ou o exceso de luz solar. A cabaza tamén contén grandes doses de vitamina A e C, que fortalecen as membranas mucosas e protexen fronte a posibles infeccións. Trátase dun alimento rico magnesio, que fomenta o crecemento saudable dos ósos e cartílagos e axuda a evitar a retención de líquidos durante o período de xestación.

Non só a cabaza é beneficiosa para a alimentación da muller durante o embarazo, pois as sementes desta hortaliza achegan unha gran cantidade de nutrientes: zinc, vitamina E e ácidos grasos omega 3 e omega 6. As flores de cabaza tamén se poden comer; conteñen calcio, fósforo e maior cantidade de vitamina C e ácido fólico que a mesma cabaza.

Co obxectivo de concienciar á sociedade sobre a necesidade de incorporar as verduras na dieta diaria como hábito de vida saudable, a Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados (ASEVEC) conta cun espazo en Internet que permite coñecer con profundidade e rigor o mundo das verduras conxeladas. Na páxina pódese ver o proceso de fabricación das verduras conxeladas, as zonas españolas onde se recollen as diferentes variedades, consellos de saúde e ata o mellor tratamento e uso na cociña para elaborar pratos deliciosos.

RSS. Sigue informado

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións