Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

O mellor e o peor dos menús internacionais que máis triunfan

A hamburguesa con patacas fritas, os tacos mexicanos, o sushi ou a pizza son os pratos que máis pedimos a domicilio. Con axuda de dúas expertas, analizamos os seus puntos fortes e débiles

analisis nutricional comida mexicana Imaxe: Getty Images

Pedir comida a domicilio xa forma parte dos nosos hábitos gastronómicos, sobre todo, durante os fins de semana. Aínda que cada vez hai máis opcións para elixir e este sector se ‘gourmetiza’ para seducir novos padais, aínda hai cinco menús internacionais que lideran o mercado e conquistan as nosas preferencias. Que é o mellor e o peor de cada un? Como elixir a mellor versión? Que se recomenda? Con axuda de Gemma do Caño, experta en calidade da industria alimentaria, e Beatriz Carballos, dietista-nutricionista, analizamos o cinco menús máis pedidos en España.

Hamburguesa e patacas fritas, clásico de EE.UU.

O combo máis solicitado en comida a domicilio en España é o menú por antonomasia de comida americana. A popularidade deste prato vai unida á gran oferta de establecementos que ofrecen este menú na súa carta.

  • O mellor. “As proteínas dos filetes cando son 100 % tenreira e pito. Hai que cerciorarse”.
  • O peor. “Os menús de 1 euro ou que, por pouco diñeiro, ofertan grandes cantidades de carne, patacas fritas e refrescos azucarados. Tamén as ensaladas con beicon, pito frito, salsas de queixo”.
  • Como elixir. “Asegurarse revisando o menú de que o filete é ‘100 % tenreira ou pito’. En moitas ocasións o que denominan ‘pito’ trátase de conformados de pasta de pito e almidones, así que mellor tenreira. Evitemos as salsas e optemos polo pan integral. Tampouco vaiamos cara aos menús xigantes. É preferible non pedir refrescos nin patacas fritas. Se hai opción de ensaladas, mellor apostar por elas, pero sen salsas nin aliños. Resulta máis saudable aderezalas en casa con aceite de oliva virxe e vinagre”.

Italia e a masa (de pizza)

As pizzarías italoamericanas abriron no século XX o camiño da comida a domicilio, convertendo o pedido a un restaurante nun ritual indispensable en moitas familias.

  • O mellor. “A súa pertenza á dieta mediterránea e a capacidade de adaptación a patróns de alimentación saudables”.
  • O peor. “As pizzas de grandes cadeas con masas grosas e bordos recheos de queixo, con protagonismo de ultraprocesados”.
  • O recomendable. “Decantarse por restaurantes con pizzas de masa fina, elaboradas con fariña integral e nas que o protagonismo o leven as verduras. Pero unha pizza vexetal nunca equivalerá a unha ración de verduras. Se se poden elixir os ingredientes, mellor que mellor”.

Viva México!

A presenza de produtos mexicanos nas grandes cadeas de distribución leva aos tacos, nachos, quesadillas e quesaritos (híbrido entre quesadilla e taco) á terceira opción máis demandada.

  • O mellor. “O protagonismo do aguacate, rico en vitaminas B, A, acedo fólico, fibra e graxas saudables”.
  • O peor. “A presenza de salsas con alto contido en azucre e sal, as fariñas refinadas usadas ás veces para a elaboración de nachos e tacos, e o protagonismo da carne vermella”.
  • O recomendable. “Decidirse por salsas como o guacamole, os jalapeños e optar polas tortillas de millo por diante das de trigo (xeralmente elaboradas con fariñas refinadas), porque posúen maior cantidade de fibra e, ademais, son aptas para celiacos. Para enchelas, mellor carnes de ave que as de porco ou cordeiro”.

O sushi e o sashimi, as propostas de Xapón

O interese pola comida saudable puxo de moda hai uns anos a gastronomía xaponesa. Unha tendencia á que agora se lle une a versión global do poké hawaiano, unha ensalada formada por peixe marinado, arroz, aguacate e hortalizas.

  • O mellor. “O protagonismo dos peixes azuis con alto contido en ferro, potasio, magnesio, así como vitaminas do grupo B12, A, D, E, B3, B5, B9 e de algas, ricas en vitaminas A, B1, B2 e C, fibra e acedos grasos”.
  • O peor. “Os aderezos con salsa de soia, con alto contido en sales e azucres e os riscos de seguridade alimentaria cando estes alimentos non se manipulan correctamente”.
  • O recomendable. “Se están feitos cun bo peixe e verduras, son unha boa opción. Optar por anacos de peixe reconocibles e non surimi, así como arroces integrais”.

Pasaxe á India

A súa intersección con outras gastronomías do planeta propiciou a expansión desta cociña, con forte presenza de especias que xa forman parte da nosa cultura, como o curry.

  • O mellor. “A presenza de especias: o seu sabor intenso permite engadir menos sal nos cociñados. As sobremesas son menos azucarados que os occidentais, con protagonismo de verduras e froitos secos”.
  • O peor. “A tendencia a pedir gran número de pratos e, nalgunhas ocasións, a abundancia de salsas ultraprocesadas”.
  • O recomendable. “Non ter medo ás especias e decantarse por elaboracións tandoori, a cocción ao forno que achega menos calorías que as frituras e os guisos. Verduras, pito ou un peixe marinado ao forno con curry pode ser unha boa elección”.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

Dieta fast food

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións