Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Obesidade infantil: decálogo nutricional paira pais e nais

Comer en familia, dar exemplo, vixiar o tamaño das racións e ensinar aos nenos a ler a información nutricional son pasos moi importantes paira previr a obesidade infantil desde casa

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 22deAgostode2021
diez consejos nutricionales contra la obesidad infantil Imaxe: Getty Images

A familia desempeña un papel fundamental na prevención da obesidade infantil. Os adultos temos a responsabilidade de legar aos nosos fillos e fillas uns bos hábitos de vida, que favorezan o seu desenvolvemento e a súa saúde. Non sempre é fácil: a publicidade de produtos insanos dirixida aos nenos, a falta de recursos e, sobre todo, de tempo, paira comprar e cociñar en casa xogan na nosa contra. Pero tampouco é imposible, como mostran os seguintes 10 consellos nutricionais, extraídos do Estudo sobre a situación da obesidade infantil en España.

10 consellos paira previr a obesidade infantil en familia

  • 1. Animarlles a participar na súa alimentación. Facer a lista da compra, ir ao mercado, axudar na cociña… Trátase de actividades educativas e que, ademais, favorecen una alimentación máis saudable.
  • 2. Cociñar en casa cos menores. É una boa oportunidade para que os nenos proben diferentes alimentos e así aumentará o seu interese polos pratos que eles mesmos fixeron.
  • 3. Comer (ou cear) en familia. Existe numerosa evidencia científica acerca de que este hábito é beneficioso en diferentes sentidos; entre eles, reduce a probabilidade de padecer obesidade ao longo da infancia.
  • 4. É un neno, hai que vixiar as súas racións. As racións que se ofrecen aos nenos son cada vez maiores, o que contribúe a que coman en exceso e aumente o risco de sufrir sobrepeso ou obesidade.
  • 5. É mellor a recompensa que o castigo. Castigar por non comer froita pode facer que termine xerando rexeitamento cara a ese alimento. É preferible darlles un reforzo positivo cando se toman a comida saudable.
  • 6. Ver a tele, as canles de Youtube e as redes sociais con eles. Hai que axudarlles a identificar os produtos insanos, a detectar as mensaxes que utiliza a publicidade. Por exemplo, se usan paira atraer a súa atención personaxes de debuxos animados ou deportistas.
  • 7. Construír límites. Os límites son necesarios ao longo do desenvolvemento e fan que a poboación infantil creza de forma segura e confiada. Os adultos son os que deciden o que van comer ou cear segundo as súas necesidades, non os menores segundo as súas apetencias.
  • 8. Aprender a pedir consello. É esencial que os pais e nais saiban recibir o consello de especialistas, nutricionistas ou pediatras como un asesoramento que lles axuda no seu papel educador.
  • 9. Ser un bo exemplo. A familia próxima actúa como modelo de referencia no que constantemente os nenos reflíctense, comparan paira aprender actitudes, comportamentos e estilos de vida.
  • 10. Ensinarlles a ler a información nutricional. Así elixirán os ingredientes máis saudables.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

obesidad-gl

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións