Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Oito razoes para comer cereixas

Un puñado de 10 cereixas proporciona multitude de antioxidantes e nutrientes, en apenas 24 calorías

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 01deXuñode2011
Img cerezas frasco hd Imaxe: belchonock

O comezo do verán brinda a oportunidade para comer cereixas frescas e zumentas. Ao ser das froitas máis doces, sempre llas considerou pezas con moitas calorías e o seu consumo evitouse en determinadas dietas, en especial, en caso de diabetes e obesidade. Pero tras unha análise dietética serio, pódese asegurar que as citadas son afirmacións sen fundamento: o contido de azucres naturais das cereixas -e, polo tanto, de calorías- non é superior ao de froitas tan comúns como mazás, mandarinas ou peras. Ademais, as cereixas son beneficiosas para a saúde da pel, melloran o tránsito intestinal e son boas para a tensión arterial. Neste artigo se listan oito razoes fundadas para incluír ás cereixas na dieta… e gozalas.

Img cerezas frasco 01

Cereixas: ricas e sas

Img 138022g
Comer un puñado de cereixas (10 unidades, 50 gramos) durante a súa tempada natural é unha oportunidade de prover ao organismo de máis acedo fólico (moi interesante no embarazo e a infancia), máis fibra, fotoquímicos antioxidantes e minerais como o potasio e o magnesio.

A continuación, recóllense oito motivos polos cales se anima a degustar as cereixas, mellor frescas e ao natural, aínda que tamén como ingrediente de ensaladas, macedonias, zumes, granizados ou en forma dun orixinal e refrescante gazpacho.

  • 1. Froita doce apta para diabéticos. As cereixas, xunto co plátano, as uvas e os higos, estiveron durante moitos anos desterradas da dieta das persoas con diabetes. Hoxe sábese con absoluta certeza que todas as froitas teñen cabida na dieta dun diabético. A clave para gozar do sabor e as propiedades nutricionais da froita está en ser comedido coa cantidade: a ración media de froita oscila entre 150 e 180 g e un pouco menos para as máis calóricas, de 100 a 120 gramos. No caso particular das cereixas, 100 g proporcionan 10 g de azucres, unha cantidade similar á de multitude de froitas, como o kiwi, a nectarina, a mandarina, a laranxa, a mazá ou a pera.

  • 2. Calorías, as xustas. As calorías, xunto cos azucres, son o motivo principal de preocupación de quen están a dieta e prívanse das cereixas, á vez que se decantan por outras froitas. As calorías nas froitas teñen a súa orixe, en maior medida, no contido en azucres. Con todo, constatouse que as cereixas non son máis calóricas que moitas outras froitas, polo que un puñado de 10 cereixas (50 gramos) achegan tan só 24 calorías e multitude de fitoquímicos antioxidantes, variedade de vitaminas e de minerais.

  • 3. Antioxidantes para unha pel nutrida e coidada. As cereixas son froitas que destacan pola súa riqueza en antioxidantes , compostos que tinguen de vermello o seu pulpa e a súa pel. Os antioxidantes fan un labor intensa no coidado da pel: por unha banda, axudan a manter a tersura e nutrición; e, por outro, contrarrestan os efectos daniños e de envellecemento prematuro dos raios do sol sobre a dermis. Comer un puñado de cereixas cada día, no tempo que dure a tempada, é bo para nutrir a pel e preparala para o sol do verán.

  • 4. Talos de cereixa: diurético natural. Os talos das cereixas, tomados en infusión ou en po, teñen un efecto diurético, segundo probaron distintas investigacións. A súa inxesta asóciase a un aumento leve do volume de ouriños. No entanto, os estudos coinciden en sinalar que o seu uso atenderá á recomendación dun especialista, unha vez que se demostrou a necesidade de aumentar a diuresis e non haxa situacións que poidan agravarse, en caso de urolitiasis, cálculos ou pedras no interior dos riles ou das vías urinarias (uréteres, vejiga).

  • 5. Cereixas para combater o soño. As cereixas conteñen melatonina, ademais de triptófano e serotonina, segundo informa o grupo de investigación en Neuroinmunofisiología e Crononutrición da Universidade de Estremadura (UEx). Estes compostos están relacionados coa mellora dos ciclos de soño e vixilia e coa sensación de relaxación. Esta é a razón científica que levou ao equipo de expertos da UEx a avaliar o efecto no descanso e no soño do consumo de diferentes cultivos de cereixas do Val do Jerte, en Estremadura. A partir destes coñecementos, a UEx patentou unha bebida elaborada a base de concentrado de cereixa. O produto aínda está en fase experimental, con idea de melloralo para a súa futura comercialización como alimento funcional ou nutracéutico.

  • 6. Ácido fólico para as embarazadas. Un puñado de 150 g netos de cereixas proporciona uns 50 microgramos de ácido fólico, o que contribúe nun 10% a satisfacer as necesidades vitamínicas durante os meses de embarazo . Un zume, batido ou crema de cereixas mesturadas con fresas ou frambuesas e zume de laranxa multiplica por tres o contido de ácido fólico e pode ser un tentempié refrescante que acompañe ao almorzo ou ao bocadillo do xantar ou da cea. En macedonia, con froitas tropicais como o mango ou a papaya, conséguese unha boa dose de folatos.

  • 7. Cereixas para a hipertensión. O consumo de diuréticos, fármacos comúns no tratamento da hipertensión arterial, ten como efecto secundario unha maior eliminación de potasio , que se perde polos ouriños. Se as perdas non se compensan cunha adecuada inxesta, córrese o risco de sufrir a súa carencia. O déficit de potasio pode provocar debilidade dos músculos, taquicardia, sede e falta de apetito. As cereixas son, xunto co plátano, o melón, a uva e os albaricoques, as froitas que máis potasio conteñen.

  • 8. Cereixas para unha rápida recuperación muscular.
    As cereixas e as guindas, entre outros froitos vermellos, pola súa riqueza en antocianinas antioxidantes, proponse como froitas idóneas para acelerar a recuperación muscular dos atletas tras unha dura sesión. Os resultados chegan da man de investigadores da London South Bank University (Reino Unido), que publicaron o estudo en Medicine and Science in Sports and Exercise. Os atletas recibiron un complemento antioxidante a base de zume de cereixa aceda dúas veces ao día, unha semana antes e dous días despois dun intenso adestramento. A recuperación dos atletas despois de tomar este complemento foi significativamente máis rápida, en comparación con quen inxeriron outros produtos sen o mesmo contido de fitoquímicos do zume de cereixa. Por iso, comer froitos vermellos ricos en antioxidantes pode diminuír o dano oxidativo nos músculos e permitir unha recuperación máis rápida.

Un puñado para o xantar e a merenda

Img fresas cesta despi
O sabor doce das cereixas en plena estación, a rechamante cor vermella, o mollo que desprenden ao masticarlas e a facilidade con que levan nun táper son razóns máis que suficientes deste noveno motivo, que anima a incluír un puñado de cereixas na dieta infantil.

Sen dúbida, esta nutritiva froita supera no aspecto nutricional a calquera merenda azucarada composta por bolos, biscoitos, galletas ou madalenas. Ademais, é o complemento idóneo para un bocadillo no caso de que comer só froita sexa insuficiente para acougar o apetito no xantar ou a merenda.

Etiquetas:

cereixas fruta-gl

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións