Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

BUSCADOR

¿Sabes que tenemos unas cuantas recetas para ese ingrediente que tienes ahora mismo en mente? ¡Pruébalo!

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Os beneficios da ximnasia acuática

  • Nº RACIÓNS: 4
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 4 personas)

Cómo se elabora

A ejercitación na auga reúne as vantaxes e os requisitos necesarios para poder considerala saudable. O seu uso para fins recreativos e de rehabilitación é xa histórico: Hipócrates usaba a auga para o tratamento de enfermidades xa no ano 460 a.C.; os romanos utilizaban augas frías ou quentes con diferentes obxectivos, e os gregos popularizaron as camiñadas na auga. Desde entón e en todo o mundo se han ido desenvolvendo distintas prácticas de exercicios acuáticos con fins beneficiosos. Na actualidade, son varios os estudos que corroboran que o exercicio na auga, concretamente o aquagym, é en grao sumo adecuado.

Un estudo levado a cabo na Universidade Federal de Sao Paulo (Brasil), publicado na revista "Geriatrics Gerontologie International", comparou as vantaxes de exercitarse na auga ou facelo en terra en persoas maiores. Os resultados demostraron que o aquagym é moito máis efectivo. No estudo participaron mulleres sas maiores que mantiñan unha vida sedentaria, o que permitiu aos investigadores unha maior precisión nos efectos.

Unhas practicaron durante 12 semanas na auga e outras, en terra. Tras este período, os datos de peso corporal, pulsaciones, poder aeróbico, flexibilidade e elasticidade foron moi parecidos entre os dous grupos. Pola contra, a capacidade cardiorrespiratoria e a forma física neuromuscular nas mulleres anciás que levaran a cabo o seu plan de adestramento na auga melloraron de maneira considerable.

Tonificación na auga

O aquagym recoméndase a persoas con sobrepeso, con lesións traumatológicas, con problemas de mobilidade e estabilidade articular en xeonllos

O aquagym é un tipo de fitness acuático cuxos exercicios se centran na tonificación muscular, nas repeticións e no traballo con diferentes materiais, como pesas ou pelotas, entre outros. En esencia, o aquagym trata de trasladar ao medio acuático o traballo físico que se realiza en terra aproveitando, iso si, as posibilidades que achega o novo medio. Adóitase levar a cabo en piscinas de pouca profundidade (de 1,20 m a 1,50 m), aínda que tamén pode executarse noutro tipo de piscinas. A temperatura máis adecuada debe oscilar entre os 28º C e os 31º C.

Co aquagym mellórase a condición física xeral, xa que cos seus exercicios conséguese unha adaptabilidade ás diferentes técnicas de natación. Ademais, permite unha mellor recuperación das lesións, polo que está indicado para persoas en procesos de rehabilitación. Vanse traballando os diferentes grupos musculares de forma específica (con movementos repetidos entre 15 e 60 veces) e altérnanse exercicios da parte superior, media (oblicuos e abdominais) e inferior do corpo, variando as diferentes partes durante toda a sesión.

Os alumnos poden atoparse en pé no bordo da piscina ou permanecer á boia dentro da auga. O tipo de exercicio que se realiza pode ser: de baixo impacto, con deslizamientos suaves no chan e mantendo como mínimo un pé no chan; de alto impacto, con saltos e perda de contacto co chan e proxección do corpo cara arriba; e sen impacto, que se corresponde con aqueles exercicios nos que o corpo se atopa en flotación e sen tocar de pés no chan.

Beneficios xerais e concretos

Son varias as vantaxes que ofrece este fitness acuático fronte ás prácticas terrestres. Trabállanse todos os músculos, polo que todo o organismo vese beneficiado pola súa práctica. É precisamente por este carácter integral que está indicado para todos. Ademais dos beneficios para persoas maiores, tamén se recomenda a aquelas con problemas de sobrepeso, en proceso de recuperación , con lesións traumatológicas, con problemas de mobilidade e estabilidade articular en xeonllos , nocellos ou para problemas de costas en xeral. Tamén é un exercicio moi indicado para mulleres embarazadas.

A hipogravidez (escaseza de gravidade) permite a diminución do impacto do corpo co chan e, con isto, a tensión sobre as articulacións. Esta característica fai que os exercicios na auga poidan ser máis duradeiros e frecuentes. Tamén permite que persoas con mobilidade reducida poidan beneficiarse da liberación de peso que achega a auga. O beneficio psicolóxico neste sentido é indubidable.

A presión hidrostática, que nun principio pode resultar incómoda polas molestias respiratorias que provoca, mellora finalmente os músculos respiratorios e a capacidade de ventilación. Facilita tamén a posición do corpo en posición vertical, algo moi interesante para persoas que necesitan axudas externas para manter esta posición. Así mesmo, a lentitude dos movementos que provoca a presión na auga permite detectar moito antes, ademais, as caídas nestas persoas. O medio acuático está indicado tamén para persoas que queiran previr ou tratar flebitis, xa que a presión hidrostática axuda a mellorar a circulación sanguínea.

A dificultade para moverse na auga facilita o desenvolvemento da resistencia e tonificación muscular, que pode complementarse ademais coa inclusión de complementos, como unha pelota (que axuda a adaptar o corpo ás necesidades de cada persoa, ofrecendo maior ou menor resistencia) e, da mesma maneira, mellora as cualidades e capacidades físicas, como o acondicionamento físico xeneral, aeróbico e muscular. Loxicamente, esta característica da auga faina apropiada para persoas con osteoporoses , que verán reforzada a súa resistencia muscular.

A auga achega tamén equilibrio muscular e unha mellor termorregulación. A temperatura corporal é moito máis estable, o que proporciona unha maior comodidade e fai que a sesión de exercicios sexa máis agradable. Así mesmo, o aquagym achega relaxación e tranquilidade a quen o práctica, sobre todo polo efecto sedante da auga morna.

Semáforo Nutricional

El semáforo nutricional es un sistema de colores que permite entender los valores nutricionales de una forma clara, rápida y completa.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

Las recetas presentan normalmente ingredientes cuyo porcentaje sobre la Ingesta de Refencia (IR) es alto (predominan amarillos y naranjas). Estos platos están concebidos como plato principal de una comida o cena, con lo que su tamaño de ración es superior y su aporte nutricional es más elevado.

Por este motivo, las recetas tienen puntos de corte diferentes a los de los productos. Así, por ejemplo, mientras que un alimento cualquiera tendrá los nutrientes de color amarillo hasta un valor máximo del 20% de la IR, las recetas concebidas como una comida principal tendrán los nutrientes en amarillo hasta un valor máximo del 35% de la IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 g ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 g e 700 g Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 g ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) es una guía sobre la cantidad total de calorías y de varios nutrientes que debemos ingerir al día para mantener una dieta sana. La información sobre los porcentajes de IR indica lo que supone la cantidad de nutriente de una ración respecto a la IR para ese nutriente en el día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculados para una mujer adulta con una ingesta diaria de 2000 Kcal. Las necesidades nutricionales individuales pueden ser más altas o más bajas, en función de sexo, edad, nivel de actividad física y otros factores.

Versións

Todavía no tenemos ninguna versión de esta receta... ¡Sé tú el primero en enviarla!

Envía a túa versión

Trucos

Todavía no tenemos ningún truco para esta receta... ¡Sé tú el primero en enviarlo!

Envía o teu truco

Presume de como che quedou a receita e convértete en Chef

Comentarios

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto