Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Os expertos aconsellan consumir líquidos, froitas e verduras para combater a deshidratación

Lembran que durante o verán pérdense ao día entre dous e tres litros de líquido a través da suor, os ouriños ou a respiración

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 12deXullode2007

O consumo de líquidos (auga, zume, té, café ou cervexa), froitas e verduras debe incrementarse agora que chegaron as altas temperaturas, segundo recomendan os expertos, que falan dunha media de ata 2,5 litros diarios para evitar a deshidratación, segundo informou a Sociedade Española de Dietética con motivo da presentación do “Libro Branco da Hidratación”.

E é que, segundo a citada fonte, nesta época do ano pérdense ao día entre dous e tres litros de líquido no organismo a través da suor, dos ouriños, a respiración e a transpiración da pel. Ademais lembran que unha deshidratación pode xerar en casos extremos mesmo enfermidades cardiovasculares, osteoporoses ou mesmo algúns tipos de cancro como o de colon. Así, calquera bebida que conteña auga, como zumes, té, café, ou alimentos con alto contido hídrico, como froitas e verduras, poden contribuír á necesaria hidratación nesta época do ano.

Manter o organismo ben hidratado é o principal obxectivo deste manual, que presta especial atención a nenos, anciáns, mulleres embarazadas e persoas que fan exercicio físico. Con este libro, pioneiro no noso país, quíxose “plasmar os requirimentos hídricos en todas as etapas da vida, dando maior importancia ás idades máis sensibles como son a infancia, a vellez e durante o embarazo e a lactación”, apuntou o profesor e presidente da Sociedade Española de Dietética e Ciencias da Alimentación, Jesús Román Martínez.

“Ademais da auga, hai outras bebidas e outros alimentos que contribúen á hidratación do noso organismo, como poden ser os zumes, a cervexa, as bebidas de reposición, as froitas ou as verduras”, indicou Martínez. Así, os zumes incorpóranse hoxe en día se como alimentos imprescindibles no almorzo, merenda e mesmo pasan a formar parte de bebidas de consumo habitual dos deportistas. As froitas, xunto coas verduras, hortalizas e cereais, son a principal fonte de fibra e antioxidantes da nosa dieta, detallou o experto.

Así mesmo, a cervexa, sempre consumida con moderación e por adultos sans, ao tratarse dunha bebida fermentada elaborada a base de auga (90%), cereais como cebada e malta, así como por lúpulo, tamén pode catalogarse dentro das bebidas hidratantes. As bebidas de reposición son tamén unha boa alternativa para hidratar o noso organismo tras a realización dun esforzo físico, xa que conteñen certa cantidade de minerais que se perden coa sudoración, explicou Martínez.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións