Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Os flocos de millo de millo conteñen máis polifenoles que moitas froitas e verduras

Reúnen ata 300 miligramos por porción, fronte aos 160 que ten unha ración de froita

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 27 de Marzo de 2012

Os flocos de millo de millo conteñen un determinado tipo de antioxidantes, os polifenoles, en cantidades superiores ás que reúnen moitas froitas e verduras, tal como demostra un descubrimento protagonizado por investigadores da Universidade de Scranton, en Pensilvania (Estados Unidos) e presentado nunha reunión da Sociedade Americana de Química que se celebra en San Diego.

Estes antioxidantes están en concentracións máis elevadas nos flocos de millo, que só ten un 4% de auga, en comparación cos das froitas e as verduras, que se dilúen no 90% de auga que compón estes alimentos, segundo descubriu o científico Joe Vinson, autor deste estudo, que xa foi pioneiro en analizar os compoñentes saudables do chocolate ou as noces. Isto fai que a cantidade de polifenoles que se atopa nos flocos de millo de millo sexa de ata 300 miligramos por porción, en comparación cos 114 miligramos que ten unha porción de millo doce e os 160 miligramos que ten unha porción de froita. De feito, este alimento representa o 13% da dieta media de polifenoles por persoa e día en Estados Unidos.

Tamén se observou que a casca dos flocos de millo é en realidade a que ten a maior concentración de polifenoles e fibra. “A casca merécese máis respecto”, advertiu Vinson, que catalogou este alimento como verdadeiras “pebidas de ouro nutricionais” e “o aperitivo perfecto”. A clave, segundo explicou este científico, é que se come todo o gran sen procesar, polo que se evita mesturalo con outros ingredientes como pasa con outros cereais. De feito, isto fai que unha porción de flocos de millo de millo ofreza máis do 70% da inxesta diaria dun gran enteiro.

No entanto, Vinson apunta que existen diferentes formas de preparalas xa que, cando se cociña nunha pota con aceite ou manteiga, ou ben con azucre, pasa a converterse nun “pesadelo nutricional cargada de graxa e calorías”. Tamén advirte de que os flocos de millo de microondas teñen o dobre de calorías, xa que ao redor do 43% é graxa, en comparación co 28% cando uno mesmo encárgase de cociñar o millo.

A pesar destes resultados, Vinson recoñeceu que os flocos de millo de millo non pode substituír ás froitas e verduras frescas nunha dieta saudable, xa que estas conteñen tamén vitaminas e outros nutrientes que son “esenciais para unha boa saúde e non están nos flocos de millo”.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións