Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Os nenos na cociña

Axudar na cociña resulta unha fórmula simple para que os máis pequenos aprendan e gocen comendo alimentos saudables

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 21 de Febreiro de 2007


Aos nenos gústalles actuar nalgunhas ocasións igual que os maiores. A elaboración das comidas é unha dos labores que fan os seus pais que máis lles apaixona, sobre todo se iso leva traballar coas mans.

Intriga ata o último momento
Cal será o resultado final? Esta é a pregunta que moitos nenos se expoñen cando axudan aos seus pais na cociña. Cociñar é para os máis pequenos unha tarefa entretida e saudable ao mesmo tempo xa que induce a consumir preparacións caseiras e unha gran variedade de alimentos. Ademais cando os nenos participan na elaboración dun prato demostran un interese especial por ver o resultado final e por probar o seu sabor. Isto pode resultar moi útil cando os pequenos presentan rexeitamento fronte a certos alimentos -pescado, verdura, etc.-, posto que se favorece a súa aceptación.

Axudar na cociña é unha forma de que os máis pequenos gocen comendo alimentos saudables. En cambio os nenos non demostran a mesma motivación se son os pais quen cociñan e preséntanlles o prato na mesa. Outra posibilidade é que os pais cociñen os alimentos e os nenos ocúpense polo menos da decoración dos pratos, algo que lles chama moito a atención e con iso van adquirindo responsabilidades no fogar.

Onde poden participar?
As receitas máis adecuadas para os nenos son as de elaboración simple e que non requiren a utilización do lume
As receitas nas que os nenos poden participar con maior facilidade e seguridade son as de elaboración sinxela que non requiren a utilización do lume. No caso de que o necesitasen, convén que os nenos realicen as operacións previas e a decoración final e sexan os pais quen cociñen os alimentos.

Por outra banda, convén que os nenos preparen as receitas daqueles alimentos que non toman con moita frecuencia para fomentar o seu consumo. A continuación preséntanse diferentes receitas sinxelas onde os nenos poden participar.

Ensaladas:
Elaborar ensaladas frías consiste unicamente en mesturar os alimentos e aderezar con sal, aceite e vinagre, polo que todas elas poden resultar moi sinxelas para os nenos:

  • Ensalada de tomate con atún fresco e cebola
  • Ensaladas de froitas frescas con queixo mozzarella
  • Coctail de lagostinos
  • Endivias recheas de macedonia de verduras e tomatitos
  • Carnes:
    Dar formas diferentes á carne picada pode resultar moi divertido. Preparar deliciosas albóndegas ou hamburguesas caseiras é un gran entretemento para os nenos.

  • Hamburguesas caseiras de tenreira con salsa de tomate
  • Tiras de pechuga de pito ao ajillo
  • Peixes:
    Rebozar os peixes, preparalos en formas de hamburguesa ou empregar saborosas salsas e peixes sen espiñas pode facer que os nenos coman estes alimentos máis facilmente.

  • Filetes de panga ao microondas con tomate e pementos
  • Lombos de salmón ao limón e salsa de iogur
  • Hamburguesa de salmón
  • Aros de lura no seu propio mollo
  • Masas:
    E que mellor que elaborar deliciosas pizzas, paninis ou sándwiches caseiros como as receitas que se indican a continuación:

  • Pizza divertida
  • Lasaña boloñesa con calabacín
  • Paninis caseiros de espinacas e xamón con queixo brie
  • Sandwich de leitugas e xamón serrano
  • Rolos de pan vexetais
  • Bocadillo vexetal con pan romano
  • Patacas bravas
  • Sobremesas:
    As froitas e os lácteos pódense presentar á familia de diferentes formas para gozar aínda máis destes alimentos.

  • Fornecido de froitas con iogur e muesli
  • Batido de plátano con chocolate
  • Espeto de froita fresca con iogur
  • Macedonia con froitas frescas
  • Zume de piña, zume de laranxa con cenoria e zume de tomate
  • Repostaría caseira:
    Alternar a froita fresca ou o iogur con outras sobremesas e incluílos en días especiais é necesario para romper coa monotonía. Preparar biscoitos, flanes e tortas é algo que lles apaixona aos nenos. Estas son algunhas receitas:

  • Flan de chocolate
  • Biscoito de iogur de limón
  • Torta de queixo fría ao limón con marmelada de frambuesa
  • Adquirindo responsabilidades

    Non todo consiste en mesturar os alimentos senón que moitas veces hase de esperar ata ver o resultado final do prato. Isto é o que ocorre con receitas que necesitan cociñarse ao forno, en freidoras ou en pucheros. Se se elabora un biscoito caseiro, tras mesturar os ingredientes e introducilo no forno, haberá que esperar uns 40 minutos para que se termine de cociñar. Unha forma de adquirir un certo sentido da responsabilidade é encargarlles o control do tempo de cocción dos alimentos. Han de ser conscientes de que se o tempo supérase, o biscoito queimarase e o sabor non será tan rico. E que se non se alcanza, o biscoito será incomestible.

    Pódeche interesar:

    Infografía | Fotografías | Investigacións