Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Os traballadores que levan a comida de casa poden ter máis facilidades para seguir unha dieta cardiosaludable

Advirten do abuso de pratos precocinados e outros alimentos ricos en graxas saturadas, sodio e acedos grasos trans

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 17deMarzode2011

O uso de fiambreras ou “tupper” para levar comida caseira ao traballo, cando non se pode comer en casa, pode ser o “mellor aliado” para seguir unha dieta cardiosaludable, xa que permite variar na frecuencia de consumo dos diversos alimentos, segundo asegurou a directora xeral da Fundación para o Fomento da Saúde, Joima Panisello, que tomou parte na 16ª Reunión Nacional da Sociedade Española de Hipertensión-Liga Española para a Loita contra a Hipertensión Arterial (SEH-LELHA).

“A rutina laboral pode levar a abusos de pratos precocinados e outros alimentos ricos en graxas saturadas, sodio e acedos grasos trans, abuso de fritos, conservas ou guisos demasiado calóricos”, recoñeceu Panisello. Con todo, pódese “manter o equilibrio nutricional e económico sen caer na monotonía”, para o que o “tupper” é a mellor ferramenta xa que moitos alimentos como o peixe, a pasta e as verduras pódense transportar no recipiente con todas as súas propiedades, apuntou.

“Debemos escoller ben o tamaño do recipiente, para o que hai que evitar tanto un exceso nas cantidades como que sexa unha porción escasa, xa que pode favorecer que se compense tamén co temido picoteo”, sinalou. Recoñeceu que o “rei da dieta saudable” é o peixe, acompañado cunha abundante ración de vexetais e carbohidratos procedentes do pan, o arroz e a pasta, preferentemente cereais.

“Unha minestra de verduras, un prato de patacas con peixe, unha fideuá de pito e cogomelos ou unha ensalada de arroz e carne son igualmente algúns dos pratos saudables e equilibrados perfectos para levar nun recipiente”, suxeriu a doutora. Precisou que sexa en prato ou en recipiente de plástico, unha dieta pensada para controlar o risco cardiovascular debe incluír entre cinco e nove racións de froita e verdura diarias, así como produtos lácteos.

Ademais da dieta, un mellor control do risco cardiovascular pasa por rebaixar o consumo de bebidas edulcoradas, xa que “as calorías e a elevada taxa de fructosa que conteñen son factores desencadenamentos de obesidade, risco de hipertensión e mesmo poden derivar en diabetes”, insistiu o doutor Luís Miguel Ruilope, xefe da Unidade de Hipertensión do Hospital Doce de Outubro de Madrid, tamén presente na reunión. “O consumo moderado non é necesariamente prexudicial, pero se o hábito repítese diariamente podemos estar ante un consumidor crónico e, por tanto, existirá máis risco de desenvolver problemas cardiovasculares”, concluíu.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións