Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Panna cotta con marmelada de frutillas do bosque

Img 151297 g
Tempo > 2 h
Dificultade Media
Valor enerxético 393 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Remojamos as láminas de gelatina en auga fría ata que estean rehidratadas. Fervemos a nata xunto o leite enteiro, coa rama de vainilla e un pouco de ralladura de limón. Cando comece a ferver, engadimos o azucre e removemos. Escurrimos as láminas de gelatina rehidratadas e agregamos a gelatina escurrida á mestura tépeda. Diluímos a gelatina e removemos ata que quede unha crema fina.

Coamos a crema para asegurarnos de que non quede ningún resto de gelatina sen nin teña restos de limón e poder retirar a vaina de vainilla. Vertemos nos vasiños onde vaiamos servir a panna cotta, tapamos cada recipiente e introducimos na neveira durante 8 horas antes de servir para que calle perfectamente a gelatina. No momento de servir acompañamos cunhas cucharadas de marmelada ao gusto; por exemplo, unhas cucharadas de marmelada de moura, frambuesa, cereixas ou fresas.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
393 31,5g 19,9g 21,6g 0,1g
20% 45% 99% 24% 1%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A panna cotta é unha sobremesa orixinaria de Italia, de textura e aspecto similar ao flan. Os seus principais ingredientes son o leite, o azucre e a gelatina. É unha sobremesa con importantes propiedades nutricionais, tales como a destacada presenza de calcio, magnesio, ferro ou as vitaminas A, D, C e do grupo B. Prepárase con melmelada de froitos vermellos, unha preparación que suma importantes cantidades de azucres o que debe terse en conta, con todo, é fonte de importantes cantidades de calcio, proteínas, magnesio, fósforo e vitaminas A, B9, C e K. Unha receita exquisita pero que debe comerse con moderación.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Diabetes mellitus
  • Osteoporosis