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Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Pementos en nogada (salsa de noz)

  • Nº RACIÓNS: 4
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 4 personas)

Cómo se elabora

Pór a auga ao lume e, cando rompa a ferver, agregar a pementa, os cravos de cheiro, o loureiro, o tomiño e sal ao gusto. Deixar ferver durante 5 minutos e retirar do lume.

Mentres, asar e retirar a pel dos pementos. Abrilos polo lateral e retirar as sementes e veas.

Unha vez limpos, mergullalos na auga, preparada previamente, que non debe estar moi quente como para queimar ao meter a man. Deixalos na auga mentres se prepara o recheo e a nogada.

Á parte, nunha tixola grande, quentar a lume alto o aceite de oliva e fritir lixeiramente o allo picado. Agregar a cebola e deixala suavizar. Agregar o tomate e deixar todo a lume baixo un cinco minutos ou ata que o tomate estea cocido. Agregar as carnes picadas.

Cando a carne comeza a cocerse, agregar as améndoas e as uvas pasas, deixar cociñar uns minutos máis para incorporar os ingredientes.

Fritir o plátano nunha tixola co aceite de millo, girasol ou soia.

Unha vez fritido o plátano, cunha cor dourada, retirar do lume.

Agregar o plátano, a mazá, a pera e o pexego á mestura anterior. Sazonar con sal e pementa e cociñar a lume medio, movendo de vez en vez en cando e coidando que non se bata a mestura. Deixar á beira

Sacar os pementos da auga, secalos lixeiramente e enchelos coa preparación anterior.

Para preparar a nogada, licuar a crema agre, as noces, o azucre e o jerez doce.

Servir o chile nun prato e bañar coa nogada.

Pódese substituír o plátano por batata doce, á que se agrega un pouco de azucre cando se frite. O sabor cambia moito, pero é moi saboroso.

Semáforo Nutricional

El semáforo nutricional es un sistema de colores que permite entender los valores nutricionales de una forma clara, rápida y completa.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

Las recetas presentan normalmente ingredientes cuyo porcentaje sobre la Ingesta de Refencia (IR) es alto (predominan amarillos y naranjas). Estos platos están concebidos como plato principal de una comida o cena, con lo que su tamaño de ración es superior y su aporte nutricional es más elevado.

Por este motivo, las recetas tienen puntos de corte diferentes a los de los productos. Así, por ejemplo, mientras que un alimento cualquiera tendrá los nutrientes de color amarillo hasta un valor máximo del 20% de la IR, las recetas concebidas como una comida principal tendrán los nutrientes en amarillo hasta un valor máximo del 35% de la IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 g ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 g e 700 g Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 g ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) es una guía sobre la cantidad total de calorías y de varios nutrientes que debemos ingerir al día para mantener una dieta sana. La información sobre los porcentajes de IR indica lo que supone la cantidad de nutriente de una ración respecto a la IR para ese nutriente en el día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculados para una mujer adulta con una ingesta diaria de 2000 Kcal. Las necesidades nutricionales individuales pueden ser más altas o más bajas, en función de sexo, edad, nivel de actividad física y otros factores.

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