Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

BUSCADOR

Sabes que temos unhas cantas receitas para ese ingrediente que tes agora mesmo en mente? Próbao!

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Pementos en nogada (salsa de noz)

  • Nº RACIÓNS: 4
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 4 personas)

Como se elabora

Pór a auga ao lume e, cando rompa a ferver, agregar a pementa, os cravos de cheiro, o loureiro, o tomiño e sal ao gusto. Deixar ferver durante 5 minutos e retirar do lume.

Mentres, asar e retirar a pel dos pementos. Abrilos polo lateral e retirar as sementes e veas.

Unha vez limpos, mergullalos na auga, preparada previamente, que non debe estar moi quente como para queimar ao meter a man. Deixalos na auga mentres se prepara o recheo e a nogada.

Á parte, nunha tixola grande, quentar a lume alto o aceite de oliva e fritir lixeiramente o allo picado. Agregar a cebola e deixala suavizar. Agregar o tomate e deixar todo a lume baixo un cinco minutos ou ata que o tomate estea cocido. Agregar as carnes picadas.

Cando a carne comeza a cocerse, agregar as améndoas e as uvas pasas, deixar cociñar uns minutos máis para incorporar os ingredientes.

Fritir o plátano nunha tixola co aceite de millo, girasol ou soia.

Unha vez fritido o plátano, cunha cor dourada, retirar do lume.

Agregar o plátano, a mazá, a pera e o pexego á mestura anterior. Sazonar con sal e pementa e cociñar a lume medio, movendo de vez en vez en cando e coidando que non se bata a mestura. Deixar á beira

Sacar os pementos da auga, secalos lixeiramente e enchelos coa preparación anterior.

Para preparar a nogada, licuar a crema agre, as noces, o azucre e o jerez doce.

Servir o chile nun prato e bañar coa nogada.

Pódese substituír o plátano por batata doce, á que se agrega un pouco de azucre cando se frite. O sabor cambia moito, pero é moi saboroso.

Semáforo Nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxa porcentaxe sobre a Inxesta de Referencia (IR) é alta (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

CaloríasGraxaGraxa saturadaAzucresSal
Que é baixo por ración200 g ou menos7 g ou menos2 g ou menos9 g ou menos0,6 g ou menos
Que é medio por raciónEntre 200 g e 700 gEntre 7 g e 25 gEntre 2 g e 7 gEntre 9 g e 32 gEntre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración700 g ou máis25 g ou máis7 g ou máis32 g ou máis2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxesta diaria de 2000 Kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Versións

Aínda non temos ningunha versión para esta receita... Sé ti o primeiro en enviala!

Envía a túa versión

Trucos

Aínda non temos ningún truco para esta receita... Sé ti o primeiro en envialo!

Envía o teu truco

Presume de como che quedou a receita e convértete en Chef

    Comentarios

    Pódeche interesar:

    Infografía | Fotografías | Investigacións