Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Pescada asada con salsa de trigueros, cogomelos e ameixas

Img 153275 g
Tempo 10-15 min
Dificultade Media
Valor enerxético 213 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Lavamos e troceamos os talos de espárragos en finos bastóns. Nun cazo cun pouco de auga (para cubrir xusto os talos de espárragos) dáselles un hervor de 3 minutos. Despois retírase do lume, se escurre e reservar a auga por unha banda e os espárragos por outro.

Ábrense as ameixas ao vapor cun pouco de auga e resérvanse. Cóase a auga das ameixas e reservamos. Troceamos os allos moi finos e bótanse a unha cazuela de barro (ou de aceiro inoxidable) posta ao lume con aceite. Agregamos os bastóns de espárragos para que se cociñen lixeiramente cos allos, os cogomelos limpos e troceadas e, antes de que se douren, retíranse os talos de espárragos e únense ás ameixas.

Mantemos os allos na cazuela e, antes de que se douren, móllase cun pouco de caldo das ameixas e unha pouco da auga do blanqueado dos espárragos. Lígase a salsa cun toque de agar-agar e se espolvorea o perexil dando un hervor. Despois se reserva.

Prepárase a pescada lixeiramente salgada por fóra. Ásase no ferro ou tixola antiadherente volta e volta, de maneira que se cociñe por fóra pero por dentro quede aínda sen facer e introdúcese na salsa verde xunto coas ameixas, os cogomelos e os talos de espárragos.

Dáse un hervor ao conxunto durante 2 minutos e ponse a piques de sal. A continuación sácase do lume a cazuela para que repouse durante 5 minutos antes de servir. De cando en vez moverase a cazuela para que ligue un pouco máis a salsa cos mollos e gelatina da pescada.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
213 13,5g 2,1g 0,5g 0,5g
11% 19% 10% 1% 8%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A pescada é un peixe branco, é baixo en graxa e un bo aliado para o control de peso. Posúe importantes propiedades nutricionais, destaca a presenza de ferro, potasio, iodo, magnesio, fósforo, sodio e vitaminas B3, B9, B12 e E. Os espárragos destacan polo seu importante poder diurético e suma fibra, calcio, potasio, iodo, magnesio, sodio, fósforo e vitaminas A, B3, B7, B9, C, E e K. Prepárase con ameixas, un dos mariscos máis deliciosos e consumidos no noso país. Posúe un alto contido en minerais, especialmente o ferro, potasio, selenio e calcio. En canto a vitaminas, destaca a presenza de vitaminas do grupo B, sobre todo a B12. Os cogomelos pola súa banda suman importantes cantidades de vitamina B5 e poucas calorías, tamén calcio, potasio, ferro, iodo, magnesio e fósforo. É unha receita chea de nutrientes e baixa en calorías e graxa.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota