Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Picoteo saudable para unha noite de verán

Preparar uns crudités de verduras con distintas salsas para untar é unha maneira estupenda de resolver unha cea con alimentos saudables, saborosos e vistosos

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 12deXullode2016
Img picoteo saludable noche verano hd Imaxe: tbralnina

No verán, e máis se se está de vacacións, non sempre apetece meterse na cociña para preparar a cea. Entre a calor, a preguiza e o ambiente relaxado destes meses, moitas veces prefírese picotear. Cun mínimo de planificación e ganas de facer comidas ricas, vistosas e sas, pódese elaborar unha cea diferente para gozar dunha noite de verán sen caer nos excesos. Neste artigo danse unhas cantas ideas sinxelas de entrantes e explícase como se preparan algunhas salsas deliciosas e saudables.

Img picoteo saludable noche verano
Imaxe: tbralnina

Nunha cea saudable, o entrante principal co que acertar consiste nunhas crudités de verduras. Para iso, serven como ingredientes cenorias (peladas e cortadas en bastóns alargaditos, que son fáciles de coller coas mans e comer de maneira informal), calabacines (tamén en bastóns), uns champiñóns frescos e laminados, ou rabanitos, tomatitos cherry cortados pola metade, tiras de cogollos de leituga, endibias, follas de rúcula, berros… Ademais das verduras, pódense agregar unhas tortitas de millo, que achegarán un toque enriquecedor á cea, do mesmo xeito que bastoncitos de pans con sementes e trocitos de pan de pita tostados.

Todos estes elementos, desde as verduras que son moi sas, crujientes, frescas e con textura idónea para poder comer crúas, ata as tortitas e os pans, pódense acompañar de diversas cremas e salsas que serán máis ou menos sas, dependendo dos ingredientes e da cantidade que se coman.

As mellores salsas para acompañar un picoteo san

  • Hummus de garavanzos con olivas verdes

    Esta é unha maneira sinxela de preparar un “dip” ou entrante de picoteo, fácil e san, que permitirá ofrecer un extraordinario aperitivo cuns garavanzos cocidos, triturados e condimentados. Para iso, hai que escurrir 250 gramos de garavanzos do mollo de cocción ou da conserva e introducilos nun vaso de batidora xunto cun dente de allo, unha cucharadita de crema de ajonjolí (ou unha cucharadita de sementes de sésamo lixeiramente tostadas), unha cucharada de zume de limón e catro cucharadas de aceite de oliva virxe. Se tritura todo ata conseguir unha crema fina e brillante. Despois, se trocean 50 gramos de olivas verdes sen óso moi diminuto, pero sen que se faga papilla, e agréganse ao humus. Remóvese e listo para servir!

  • Crema de queixo feta con aguacate

    Pélanse dous aguacates e se rocían co zume de medio limón para que non se escureza a carne. A carne do aguacate faise puré con 100 gramos de queixo feta, unhas cucharadas de nata líquida e un par de cucharadas de aceite de oliva. Se salpimenta para que teña un pouco máis de sabor e, se se prefire un toque picante, pódense agregar unhas rodajitas de chile. Reservar na neveira ata o momento de servir.

  • Salsa de iogur con cebollino

    Para obter unha salsa homoxénea hai que mesturar un iogur natural co zume de medio limón, dous cucharadas de aceite de oliva, uns talos de cebollino, sal e pementa. Para reducir máis as calorías desta salsa pódense empregar iogures desnatados. Se tritura todo ata que a crema adquira unha lixeira cor verde e o sabor estea ao gusto do chef. Vaise agregando un pouco máis de aceite, pementa ou limón dependendo dos sabores que se queiran obter.

  • Guacamole suave

    Fregase o interior dun recipiente cun dente de allo e nel prepárase o guacamole. Pártense dous aguacates e baléirase a pulpa no recipiente, engádense 30 gramos de cebola moi troceada e esmágase todo ata que quede como unha papilla. Vértense dous cucharadas de zume de limón e dous cucharadas de aceite de oliva, mesturando todo moi ben. Agrégase un trocito de chile jalapeño moi troceado (se gusta o picante) ou unhas pingas de tabasco. Se sazona mesturando de novo e leva ao frigorífico ata o momento en que se use..

  • Paté de mexillóns sobre follas de endibias

    Hai que escurrir a metade do escabeche dos mexillóns dunha lata, facer o mesmo con todo o aceite dun par de latas de bonito e colocar os mexillóns (con parte do seu escabeche) e o bonito desmigado no vaso da batidora. Engádense tamén 40 gramos de queixo cremoso e dous cucharadas de maionesa lixeira e se tritura todo ata obter unha mestura de consistencia homoxénea. Se queda demasiado lixeira, agréganse uns poucos mexillóns máis e algo de bonito desmigado. Tamén se poden utilizar barritas de cangrexo para darlle unha textura máis cremosa ao paté. Para a súa presentación, débese colocar a mestura nun pequeno bol e servir na mesa acompañada de tostas de millo ou cunhas follas de endibia. Pódese conservar na neveira, nun recipiente de cristal tapado, durante uns dous ou tres días.

  • Crema fría para untar de berenjena e sésamo

    Ásanse dous berenjenas, sen pelar, no forno a 180 ºC durante 50 minutos. Cando a pel se tostase, hai que retiralas do lume, esperar a que se arrefríen e pelalas. Despois, débese mesturar a carne da berenjena asada con catro cucharadas de aceite de oliva, un dente de allo e un par de cucharaditas de sésamo tostado. Cunha batidora, se tritura todo ata facer unha crema homoxénea, que se pon a piques de sal. Sérvese xunto cunhas anchoíllas en aceite, escurridas da conserva, e uns granitos de sésamo tostado por encima dos boles de servizo.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións