Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Pito ao curry vermello

Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 391 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Limpamos e evisceramos o pito. Troceamos as hortalizas en tiras grosas e as salteamos nunha cazuela baixa cun pouco de aceite de oliva. Cando as verduras comecen a coller calor e cor, agregamos o pito troceado e salpimentado, rehogamos o conxunto, engadimos una cucharada de pasta de curry vermello e o leite de coco. Removemos para que se distribúa a mestura con curry de maneira uniforme. Tapamos a cazuela, baixamos a intensidade do lume e cociñamos a lume suave durante 1 hora.

Pasado este tempo, agregamos as uvas pasas sen pebidas. Cociñamos durante uns 10 minutos máis a lume medio e deixamos repousar coa cazuela tapada fóra do lume durante 15 minutos antes de servir. Servimos o pito acompañado coa salsa e as uvas pasas.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
391 25,8g 14,3g 7,9g 0,5g
20% 37% 71% 9% 9%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A receita baséase no pito, un alimento que achega B3 e é baixo en azucre. Destaca tamén a presenza de calcio, ferro, proteínas de elevado valor biolóxico, potasio, iodo, zinc, magnesio, fósforo e vitaminas B7, B9, B12 e C. Prepárase con pemento verde, un excelente alimento baixo en calorías e destacada presenza de calcio, fibra, potasio, magnesio, sodio, fósforo e vitaminas A, B9, E e K. En canto á salsa ao curry, destaca a presenza de sodio, ademais de ferro, calcio, potasio, magnesio, fósforo e una pequena cantidade de vitaminas B1, B3 e B6. A particularidade desta receita é a presenza de leite de coco, un alimento exótico que, consumido en moderación, achega numerables beneficios no organismo. É fonte de fibra, potasio, fósforo, calcio, ferro, acedos grasos saturados e vitaminas C, B1 e B2. As uvas pasas, importante fonte de ferro, calcio, fósforo, fibra, iodo, proteínas, magnesio, sodio e vitaminas A, B7, B9, C e K. É una receita elaborada, de sabor intenso cun contido final de graxa e graxa saturada elevado. É, pois, importante gozala de maneira esporádica.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Hipertensión arterial
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso