Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Pito en espeto de hortalizas e froitas de verán

Tempo > 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 315 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Embadurnamos os contra coxas de pito con aceite, sal e pementa negra. Colocámolos nunha bandexa de forno sobre unha base con cebola, pemento verde, allo e cenorias, todo iso pelado e troceado groso. Introducimos no forno a 200º C durante 60 minutos.

A medio asado agregamos un vaso de cervexa lager e deixamos que se sigan cociñando os contra coxas xunto as hortalizas e mollos do asado. Cando falten 5 minutos para terminar o asado subimos a temperatura de forno a 225ºC para que terminen de dourarse.

Xusto nese momento troceamos uns pexegos e paraguaios e douramos nunha tixola cun toque de aceite de oliva e un chisco de sal. Presentamos en forma de espeto: ensartamos o contramuslo coas hortalizas asadas e as froitas salteadas como refrescante guarnición, acompañados cos mollos do asado.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
315 17,9g 3,9g 12,8g 0,6g
16% 26% 19% 14% 10%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O pito é un alimento rico en vitamina B6 e baixo en azucre, é unha fonte de nutrientes como o ferro, calcio, potasio, iodo, zinc e vitaminas do grupo B. prepárase con importantes doses de vexetais: cebola, pementos, pexegos ou paraguaios. Este grupo de alimentos é unha magnifica fonte de nutrientes entre os que destaca a presenza de potasio, calcio, magnesio, ferro, zinc, fósforo e vitamnias C, A, D e do grupo B. Unha receita repleta de nutrientes.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus