Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Pizzas caseiras, máis sas e menos calóricas

A pizza é un preparado apto para todas as idades segundo como se prepare, e mesmo adecuado para dietas baixas en graxas

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Sábado, 28deXullode2007

O fast food ou comida rápida converteuse nun hábito para unha gran parte da poboación, especialmente para os máis novos, que consideran este tipo de comida un pretexto para reunirse cos amigos sen gastar demasiado. Este tipo de comida, que inclúe pizzas, bocadillos ou hamburguesas, foi moi criticada nas últimas décadas. Con todo, pode ser apta para todas as idades segundo como se prepare. Mesmo as poden tomar quen seguen dietas para perder peso ou baixas en graxa. Un exemplo está nas pizzas, que elaboradas en casa poden converterse nun alimento moi nutritivo e saudable.

Pizzas, mellor sen son caseiras

O contido nutricional da pizza varía segundo os seus ingredientes, xa sexan carnes, peixes, queixos ou vexetais. En todo caso, as caseiras son as máis recomendadas, xa que desta forma pódese estar seguro da calidade e cantidade dos devanditos ingredientes. Ademais, é un prato fácil de preparar e de gran aceptación.

Os mesmos elementos que se inclúen nunha pizza tradicional poden converterse en máis saudables se se usan as súas variedades menos graxas. Así, podemos incluír nestas queixo pouco graso, xa que os hai especiais baixos en graxa; xamón magro ou fiambre de pito ou pavo, aínda menos grasos que o xamón york ou serrano; atún ao natural só conservado en auga e sal; tomate triturado; e diversas hortalizas ou verduras como rodas de tomate, cebola, pemento, champiñóns ou alcachofas. Unha porción de pizza con estes ingredientes resulta en grao sumo completa sen necesidade de engadir nada máis á comida, salvo un bo vaso de auga e quizais unha ensalada variada como entrante. Para as sobremesas, unha froita ou un lácteo sinxelo (iogur ou callada) acabaría de completar unha comida saudable e non tan calórica.

Rico achegue en nutrientes

A pizza caseira non debe converterse no prato de cada día, xa que se deixaría de inxerir outros alimentos craves para unha dieta equilibrada
A base de pizza contén fundamentalmente hidratos de carbono complexos (do mesmo xeito que o pan, o arroz, as pastas alimenticias, os legumes ou as patacas). Os ingredientes de orixe animal engadidos conteñen proteínas de calidade e cantidades variables de graxa (segundo o tipo de queixo e de xamón ou fiambre empregados, por exemplo). Finalmente, os vexetais achegan principalmente fibras e minerais.

Todo o mencionado non debería usarse como escusa para converter as pizzas caseiras no prato de cada día. Neste caso, non se estarían inxerindo outros alimentos que son básicos para a nosa saúde. Por tanto, o preferible é realizar un consumo ocasional, sen deixar que se converta nun hábito, e tentar levar a cabo as recomendacións dunha dieta equilibrada.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións