Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación > Aprender a comer ben > Alimentación alternativa

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

É posible evitar o déficit de ferro?

Paira evitar deficiencias de ferro, hai que facer algo máis que tomar alimentos ricos neste mineral.

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 20deFebreirode2001


Na dieta ovolactovegetariana, si non está ben exposta, o ferro pode estar comprometido debido a que o organismo humano asimila facilmente o ferro presente en alimentos de orixe animal (ferro hemo), pero ten dificultades paira absorber a forma química que conteñen os vexetais (ferro non hemo). De calquera modo, a xema de ovo é rica ferro e os alimentos vexetais con niveis elevados son: legumes, cereais e gran enriquecido, higos, ciruelas, dátiles e froitos secos. Doutra banda, a asociación con alimentos fonte de vitamina C aumenta a absorción de ferro vexetal, polo que será necesario acompañar aqueles pratos con alimentos ricos nesta vitamina. Por ej: pemento coas lentellas, cítricos, zume de limón en lugar de vinagre, ensalada de tomate, etc. As proteínas tamén favorecen a absorción de ferro, polo que interesa incluír como ingrediente dos pratos vexetais proteína de calidade como clara de ovo ou leite. Ex. fabas secas salteadas con verduras e clara de ovo rallada.

Etiquetas:

hierro-gl

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións