Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Pratos de inverno: verduras para entrar en calor

Unha crema calentita de verduras e un saboroso pastel de patacas e espinacas son dúas ideas culinarias con vexetais para gozar na mesa cando fai frío

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 28deFebreirode2019

Durante os meses máis fríos do ano, a alimentación é clave para manter as defensas do corpo a pleno rendemento, evitando gripes ou arrefriados. Para iso, é fundamental incluír froitas e verduras na dieta diaria. Existen moitas formas de preparar as verduras, con todo, o máis recomendable durante o inverno é consumilas quentes: están deliciosas e axudan a entrar en calor! A continuación contamos como facer varias delas, usando cazuelas, tixolas e ata forno.

De culler

Un dos pratos máis comúns no inverno son as cremas quentes de verdura. As combinacións son infinitas, por completo saudables e moi fáciles de elaborar. Ademais, grazas ás verduras conxeladas, pódese engadir calquera variedade, con independencia do seu momento de maduración e colleita. Entre as cremas que se fan máis comunmente, destaca a crema de calabacín, pero existen variedades para todos os gustos, como a crema de pementos vermellos, a crema de leituga e cebola, a crema de cabaza e allo porro, a crema de espinacas ou a crema de espárragos.

Cremas verduras recibir otono hd

Ao forno

Ademais das cremas, existen outras alternativas para comer verdura no inverno. Que tal unha ración de brócoli con bechamel? Para elaborar esta receita o primeiro que hai que facer é unha salsa de tomate. Sobre a bandexa do forno débense colocar uns tomates lavados e cortados, unha cebola picada, dous dentes de allo pelados e laminados, sal e un chorro de aceite sobre estes ingredientes. A continuación, cocíñase todo no forno a 210 ºC durante media hora aproximadamente. Canto estea listo, hai que triturarlo e reservar para máis adiante.

Doutra banda, hai que limpar o brócoli e cocelo nunha cazuela con auga e sal durante seis minutos. É importante non excederse co sal. A continuación, débese cortar e escurrir. Para facer a bechamel hai que seguir os pasos habituais: colocar unha cazuela ao lume con manteiga, agregar a fariña, rehogar e, cando a fariña estea tostada, verter o leite quente aos poucos, sen deixar de remover para que non xurdan grumos na mestura. E, ao final, queda engadir o queixo, un chisco de noz moscada rallada e un chisco de sal. Cando todos os ingredientes estean xuntos, hai que mesturar ben e remover a lume suave ata que se termine de cociñar. Para servir, primeiro colócase a salsa de tomate, encima o brócoli e, sobre a verdura, a bechamel de queixo. Só queda gratinarlo no forno e listo!

Á cazuela!

Se preferimos algo máis suave, podemos optar por unha sopa de verduras, por exemplo, unha sopa juliana. Para iso necesitamos contar con dúas cenorias, dúas ramas de apio, un nabo, un allo porro, e engadir un litro e medio de caldo de pito, manteiga e sal (opcional). En primeiro lugar, hai que cortar as verduras en juliana, é dicir, en tiras longas e finas. Á parte, nunha cazuela débese rehogar un pouco de manteiga, para despois saltear a verdura durante cinco minutos. Canto estea listo, toca engadir o caldo aos poucos, botar o sal ao gusto e deixar ferver ao redor de dez minutos. É un prato moi sinxelo e nutritivo que recomendan servilo moi quente!

A combinación orixinal

Se pensamos en algo máis orixinal, podemos elaborar un pastel de pataca e espinaca, un prato vexetariano delicioso. En primeiro lugar, hai que lavar e cortar ben os allos porros en rebanadas finas. A continuación, débense rehogar nunha tixola cun pouco de aceite de oliva e algunhas follas de espinaca lavadas previamente. Despois, hai que engadir sal ao gusto e un pouco de pementa branca e, logo, deixar cociñar ata que as follas de espinaca estean tenras. Doutra banda, débense ferver as patacas, sen pelar, para retirar a pel cando estean cocidas e elaborar, á parte, un puré con sal, noz moscada e pementa branca. Tamén hai que ferver dous ovos e picalos. Despois, nunha bandexa para forno, débese colocar unha capa moi fina de puré de pataca, encima a mestura de espinacas e allo porro e, sobre iso, o ovo picado e anacos de queixo fresco. E, finalmente, hai que engadir outra capa de puré de patacas. Antes de introducir no forno é importante alisar a superficie. Hai que hornear durante media hora aproximadamente e listo!

Co obxectivo de concienciar á sociedade sobre a necesidade de incorporar as verduras na dieta diaria como hábito de vida saudable, a Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados (ASEVEC) conta cun espazo en Internet que permite coñecer con profundidade e rigor o mundo das verduras conxeladas. Na páxina pódese ver o proceso de fabricación das verduras conxeladas, as zonas españolas onde se recollen as diferentes variedades, consellos de saúde e ata o mellor tratamento e uso na cociña para elaborar deliciosos pratos.

Etiquetas:

verdura

RSS. Sigue informado

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións