Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Presume de bronceado bonito cunhas cenorias ultracongeladas

Os alimentos con betacarotenos, como as cenorias, son saudables e axudan a broncear a pel

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 31deMaiode2019

A tempada de verán está ao virar a esquina, e moitas persoas están a desexar que cheguen as vacacións para gozar das terrazas e o sol. Pero lucir un bonito bronceado xa non é cuestión de pasar horas baixo o sol abrasador. Ademais de tomar as precaucións oportunas e utilizar un bo protector solar, neste post explicámosche como conseguir un bronceado natural e saudable a través da alimentación, así como as principais pautas para preparar a pel.

Img zanahoria bronceadoImagen: belchonock

Como poderías comprobar, moitas das cremas solares do mercado levan cenoria. Pero por que? Porque a cenoria alimenta e protexe. É unha hortaliza que contén un 1,5 % de proteínas, un 0,2 % de graxa, un 7,3 % de azucres, ferro, potasio e calcio… e moitas vitaminas, entre as que predomina a vitamina A ou provitaminas. E é esta última cualidade o que a converte nun eficaz bronceador natural. A cenoria achéganos betacarotenos (os precursores da vitamina A), que desempeñan unha importante función antioxidante ou, o que é o mesmo, protexen ás células. A cor laranxa é un indicativo da súa riqueza neste nutriente: os alimentos que posúen cores alaranxadas e vermellos de maneira natural son ricos en betacarotenos e son os máis indicados para que o bronceado funcione.

Como preparar a pel ‘desde dentro’ para o sol

Para obter un bo bronceado, o máis importante e o primeiro paso é preparar a pel por dentro. Os alimentos ricos en betacarotenos e vitamina A, como a cenoria, permiten unha maior produción de melanina, o pigmento do que depende a coloración da pel. Con todo, isto non sucede por comelos xusto antes, debe facerse con anticipación, incluílos na
dieta antes das vacacións, polo menos cun mes de antelación.

Por iso, propómosche consumilas ultracongeladas, de maneira que manteñan as súas propiedades, vitaminas e betacarotenos intactos e, á vez, afórrennos tempo na cociña. Podes incluílas no teu menú diario como cremas, en ensaladas ou como guarnición. Desta maneira, cando cheguen as vacacións estarás preparado para a exposición solar. Iso si, moi importante: unha boa alimentación non exclúe que teñas que usar protector solar. É indispensable tomar o sol de forma responsable e coa protección adecuada. Combina a alimentación rica en betacarotenos e unha crema solar que tamén teña cenoria para lograr un bronceado máis bonito, uniforme e luminoso.

Ademais, comer cenorias a diario frea o envellecemento das células, axuda a rexeneralas de maneira máis forte e mantén o organismo e o exterior moito máis forte e novo, atrasando o seu envellecemento. En resumo, a cenoria é un aliado fundamental para coidar a nosa pel. E a nosa saúde xeral.

Etiquetas:

cenoria

RSS. Sigue informado

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións