Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Puré de zanahorias e laranxa

Img 149948 g
Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 206 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Lavamos a laranxa e cortámola pola metade; esprememos o seu zume e reservamos. Pelamos a casca da laranxa, separando a zona máis fina e laranxa da zona amarelada da pel. Vertemos dous cucharadas de aceite de oliva nunha cazuela, engadimos a casca e cociñamos a lume medio, para que se aromatice o aceite sabor da laranxa, pero sen que a pel chegue a coller cor tostada. Coamos e reservamos o aceite con aroma de laranxa. Tamén reservamos, paira decorar, as cascas confitadas.

Pelamos as zanahorias e as patacas, e cortámolas en paisana (de modo irregular). Reservamos. Pelamos a cebola, os dentes de allo e limpamos de terra o allo porro. Cortamos en juliana (en tiras finas) e sofreímos as hortalizas nunha cazuela co aceite aromatizado de laranxa. Una vez cociñada a verdura, agregamos as zanahorias e as patacas, rehogamos o conxunto e cubrimos con auga e co zume de laranxa.

Deixamos cociñar a lume moderado durante 1 hora na cazuela tapada para que non se evapore o caldo de cocción. Transcorrido este tempo, trituramos coa batidora e pasamos polo colador chinés para que nos quede una crema moi fina de textura. Pomos a piques de sal e agregamos una cucharadita de aceite de oliva virxe paira refinar a crema. No momento de servir, acompañamos o puré cuns costrones de pan e unhas tiras de pel da laranxa frita anteriormente e cortada en finas tiras.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
206 8,1g 1,3g 11,1g 0,6g
10% 12% 7% 12% 9%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A zanahoria é un alimento con grandes cantidades de vitamina A, o que lle outorga un gran poder antioxidante. É ademais fonte de ferro, calcio, potasio, iodo, zinc, magnesio, sodio e vitaminas B7, B9, C e K. Paira una major consistencia, engádese pataca, que suma importantes cantidades de carbohidratos, proteínas, calcio, zinc, sodio, iodo, fibra, fósforo e vitaminas B3, B9, C e K. Pola súa banda, o allo porro destaca por unha gran concentración de vitamina K, ferro, calcio, fibra, magnesio, potasio, sodio e vitaminas A, B7, B9, C e E. É una receita algo calórica e cun contido moderado en graxa, o que debe ter en conta; con todo, é fonte de importantes nutrientes que son beneficiosos paira o organismo.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Meteorismo
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Obesidad o sobrepeso