Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Que comer cando se quere facer máis exercicio?

A práctica do exercicio require un maior achegue de hidratos de carbono para poder equilibrar calorías inxeridas e gastadas

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 07deMarzode2007

A sociedade cambia, e nos tempos nos que vivimos búscanse cada vez máis certos valores como o benestar en todos os seus aspectos, tanto físico -queremos vernos mellor-, como mental e social.

Neste contexto, o exercicio físico cobra un protagonismo especial. Pero non só é importante facer exercicio para atoparse ou verse mellor. Tamén se debe prestar moita atención á alimentación, xa que a combinación de ambos os factores é a vía idónea para obter ese estado de benestar que todos perseguimos.

Desgaste físico e cambios na alimentación

Exercicio e alimentación van sempre da man, porque se un deles vese modificado, polo motivo que sexa, haberá que adaptarse á nova situación.

Cando unha persoa decide realizar actividade física dúas ou tres días á semana, debe variar lixeiramente a súa alimentación os días nos que practica dita actividade fronte a aqueles nos que segue unha vida máis sedentaria. Por que? Se se descoida con frecuencia este aspecto -facer un exercicio intenso sen comer o suficiente- orixínase un desequilibrio entre as calorías que se inxeren e as que se gastan, o que pode levar variacións na composición corporal -oscilacións na cantidade de graxa ou músculo, auga…- que poden non ser as máis adecuadas.

Non comer é un erro

Ao contrario do que moita xente pensa, hai que achegar enerxía extra antes de comezar calquera actividade física. O gasto de calorías que se produce ao aumentar o exercicio débese compensar co achegue de enerxía na dieta.

A alimentación inadecuada antes de facer exercicio pode levar a un estado de fatiga extremaPensar que facer exercicio esixe ter o estómago baleiro é un erro moi frecuente. Levar esta idea á práctica supón, entre as súas consecuencias, a aparición da tan temida desfalecemento. Este termo fai referencia ao estado de fatiga extrema ao que se chega nalgunhas ocasións ao realizar exercicio físico de longa duración cando a persoa se alimentou de forma inadecuada antes da actividade.

Si que é certo que a pesadez de estómago pode afectar á práctica de exercicio. Por iso débense escoller alimentos que resulten fáciles de dixerir, de modo que se desenvolva o exercicio da mellor forma posible.

Os alimentos recomendados

Img nueces grande
Antes do exercicio débense elixir alimentos que, en pouca cantidade, achéguennos a enerxía e os nutrientes que o organismo necesita para afrontar a actividade.

Alimentos como un puñado de froitos secos, galletas sinxelas ou un sándwich lixeiro de tamaño medio son adecuados antes de realizar un exercicio prolongado superior a unha hora. En cambio, para un exercicio que dure entre 30 e 60 minutos, unha peza de froita como o plátano sería unha boa elección. Todos eles achegan hidratos de carbono, un nutriente fundamentalmente enerxético que contribúe a mellorar o rendemento deportivo. É importante dicir que estes alimentos se deben tomar cunha marxe de tempo antes de realizar o exercicio.

En cambio, alimentos como un bocadillo de embutido ou un tazón de leite con algo de pastelería provocan no estómago unha sensación molesta que pode interferir na correcta realización do exercicio. Isto débese a que conteñen moita graxa e azucres refinados, nutrientes que entorpecen a dixestión facéndoa máis lenta e pesada.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións