Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Que teñen de especial os vexetais que se colleitan no outono

Vitaminas, minerais, fibra... as verduras de tempada achegan innumerables beneficios para a saúde

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 05 de Outubro de 2018
especial vegetales otono port

Co outono chegan uns cuantos cambios no clima, no armario… e na neveira! A baixada das temperaturas empúxanos a comer alimentos diferentes. E é necesario levar unha dieta equilibrada e saudable, que achegue ao organismo todos os nutrientes que precisa nesta estación. Este cambio no tempo tamén marca unha nova época de recolección, xa que, aínda que grazas á ultracongelación das verduras podemos consumilas en calquera ocasión, estas cultívanse no seu mellor momento para que as súas propiedades consérvense durante todo o proceso ata chegar ao conxelador. Neste artigo contamos cales son esas verduras e que características teñen.

Cenorias

Durante o mes de setembro comeza a recollida da cenoria, que se estende ata finais de abril, cando empezan a subir as temperaturas. Este alimento, un dos máis comúns da dieta mediterránea, está presente en gran número de pratos e receitas que se consomen en todas as épocas do ano.

A cenoria é moi coñecida por ser boa para a vista e para o bronceado. Con todo, achega moitos outros beneficios para o corpo. A cenoria estimula o apetito, na súa versión menos cociñada, fortalece as encías e os dentes, é rica en potasio e fósforo e reforza as uñas e o cabelo grazas ao seu contido en betacaroteno. Ademais, ten moita auga, polo que se converte nun perfecto antioxidante.

Existen numerosas formas de preparar a cenoria: ao vapor, fervida, crúa, cociñada ou licuada. A súa presenza en gran número de receitas tradicionais convértea en indispensable para levar unha dieta variada e equilibrada.

Espinacas

A espinaca é unha verdura composta na súa maioría por auga. Aínda así, contén gran cantidade de vitaminas, fibras e minerais. Este alimento antioxidante e moi baixo en graxas e hidratos de carbono resulta indispensable nunha dieta equilibrada. A súa recolección comeza en setembro e finaliza en xuño, polo que abarca case todo o ano, excepto os meses de máis calor.

As espinacas achegan de forma natural vitaminas e minerais, perfectos para afrontar a chegada do frío. Entre os minerais que contén, destacan o calcio, o ferro, o potasio, o magnesio ou o fósforo. E respecto das vitaminas, conta cun alto nivel de vitamina A, vitamina C, vitamina E, vitamina K, como así tamén vitaminas do grupo B e acedo fólico.

En xeral, resulta un alimento completo, perfecto como prato único ou como acompañamento doutros produtos. É apropiado tanto para a comida como para a cea.

Xudía verde

As xudías verdes comezan a recollerse en xuño, ata o mes de outubro. O outono marca o final da recolección desta verdura, que, de forma moi común, consómese en todas as épocas do ano.

As xudías verdes conteñen gran cantidade de nutrientes, vitaminas e minerais. Fortalecen o sistema inmunológico grazas ás vitaminas A e C e zinc. O seu alto contido en fibra axuda a combater o estreñimiento e a súa concentración de magnesio e potasio prevén un gran número de enfermidades, como a asma, a artrite, as infeccións de oído ou os arrefriados, entre outros. Ademais, as xudías verdes combaten o colesterol, melloran a memoria e son un potente antioxidante. Consumir xudías verdes supón un plus de enerxía para o organismo.

Millo

Colléitaa do millo prodúcese entre xullo e outubro. Este alimento rico en minerais e vitaminas A, B e E é un gran antioxidante, perfecto para a prevención de enfermidades cancerígenas. A vitamina A fortalece a vista e a pel, e o seu gran contido en minerais (cobre, ferro, magnesio, zinc e fósforo) prevén a aparición da anemia. Ademais, ten un alto contido en fibra, o que mellora as dixestións, así como os niveis de colesterol e glicosa no corpo.

Hai moitas formas de consumir o millo. A máis común, en ensaladas. É un perfecto acompañante doutros alimentos, en calquera momento do día e en calquera época do ano.

Co obxectivo de concienciar á sociedade sobre a necesidade de incorporar as verduras na dieta diaria como hábito de vida saudable, a Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados (ASEVEC) conta cun espazo en Internet, que permite coñecer con profundidade e rigor o mundo das verduras conxeladas. Na páxina pódese ver o proceso de fabricación das verduras conxeladas, as zonas españolas onde se recollen as diferentes variedades, consellos de saúde e ata o mellor tratamento e uso na cociña para elaborar pratos deliciosos.

Etiquetas:

verduras vexetais

RSS. Sigue informado

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións