Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Que verduras colléitanse na primavera?

As fabas, as cebolas e os espárragos están entre as verduras que se recollen nesta época do ano

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 30 de Marzo de 2018
img_verduras recolectan primavera hd

A natureza ofrece na primavera unha gran variedade de verduras. Cando se ten a intención de conxelar estes vexetais, é moi importante respectar o calendario de recolección para obter os alimentos no seu mellor momento, o punto xusto de maduración. E, por suposto, resulta esencial sometelos de forma inmediata ao proceso de ultracongelación. Desta maneira lógranse produtos de gran calidade en vitaminas e minerais. A través deste procedemento, as verduras conxeladas chegan á mesa coas mesmas condicións coas que foron colleitadas do horto na estación primaveral, tal e como se detalla neste artigo.

Img verduras recolectan primavera 01

Unha das grandes vantaxes das verduras conxeladas é que poden consumirse en calquera momento do ano. Con todo, cada alimento recóllese no seu momento óptimo de maduración. No caso da primavera, trátase dunha estación de fortes cambios: no primeiro mes aínda se manteñen temperaturas moi frías, pero aos poucos vaise producindo a chegada do bo tempo.

Como durante o primeiro mes da estación fai frío, aínda é posible atopar as últimas coles e coliflores, alcachofas, acelgas, espinacas e allos porros. Pero este tipo de verduras desaparecerá coa boa climatoloxía propia da primavera. Iníciase entón a recolección de leitugas, rábanos, hinojo, fabas, guisantes, espárragos, xudías verdes, cenorias e cebolas que, aínda que un estea adoitado consumilas durante todo o ano, atopan na primavera o seu mellor momento de maduración.

Img verduras congeladas enfermedades hd
Imaxe: belchonock

Fabas

As fabas son legumes cun gran valor nutricional e o seu colleita comeza coa chegada do bo tempo. Trátase dun alimento rico en proteína vexetal, hidratos de carbono e fibra. Contén vitaminas C, A, B1 e B2, antioxidantes, magnesio e zinc. Achega enerxía ao organismo, favorece a dixestión e o tránsito intestinal e conta cun contido en graxas case nulo, polo que é o compoñente perfecto dunha dieta orientada a perder peso.

Guisantes

Os guisantes son un legume moi nutritiva que se colleita ao comezo da primavera. É rica en proteína vexetal, hidratos de carbono e fibra e posúe unha porcentaxe de graxas practicamente nulo. Contén minerais como potasio, fósforo, magnesio, calcio, ferro, zinc ou selenio. Destaca polo seu contido en vitamina A, B e C. É un alimento saciante, polo que resulta perfecto para quen queiran perder peso. Os guisantes melloran a circulación do sangue e regulan os niveis de colesterol e de azucre en sangue, ademais do tránsito intestinal. Un beneficio moi curioso dos guisantes é a súa capacidade para nutrir e coidar as uñas, a pel ou o cabelo.

Espárragos

Img eco esparragos hd
Imaxe: molka

O espárrago é unha planta herbácea, familia doutras verduras como a cebola ou o allo porro. Colléitase durante os meses de abril, maio e xuño. Constitúe un alimento destacado en vitaminas A e C, potasio, niacina e ferro. Ademais, sobresae por ser unha das verduras máis ricas en vitamina E. Moi beneficiosa para eliminar líquidos do corpo, supón un compoñente perfecto dunha dieta enfocada a perder peso.

Cebolas

A cebola é unha das hortalizas máis comúns da dieta mediterránea que, ademais, está moi presente no medicamento tradicional. Está composta por un 90 % de auga, proteína vexetal, fibra e hidratos de carbono en pequenas cantidades. Achega minerais e vitaminas C e B. A cebola é coñecida polo seu uso en remedios caseiros e naturais. Ten un gran poder para combater a caída do cabelo ou rexuvenecer a pel. É moi útil para enfermidades respiratorias (catarros, arrefriados, gripes ou bronquites). Ademais, mellora a circulación do sangue, axuda a combater bacterias e fungos, evita a retención de líquidos e facilita as dixestións.

Xudías verdes

As xudías verdes ou xudías tenras son legumes pertencentes á familia das leguminosas. A súa recolección comeza no mes de abril. Caracterízanse polo seu baixo contido en graxas e calorías. As xudías verdes son moi ricas en fibra, vitaminas e minerais e resultan un alimento idóneo para dietas de adelgazamento ou para mulleres embarazadas. Diminúen os niveis de colesterol no organismo, bloquean a acción dos radicais libres e axudan a previr o cancro ou enfermidades cardiovasculares e dexenerativas.

Co obxectivo de concienciar á sociedade sobre a necesidade de incorporar as verduras na dieta diaria como hábito de vida saudable, a Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados (ASEVEC) conta cun espazo en Internet que permite coñecer con profundidade e rigor o mundo das verduras conxeladas. Na páxina pódese ver o proceso de fabricación das verduras conxeladas, as zonas españolas onde se recollen as diferentes variedades, consellos de saúde e ata o mellor tratamento e uso na cociña para elaborar pratos deliciosos.

RSS. Sigue informado

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións