Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

BUSCADOR

¿Sabes que tenemos unas cuantas recetas para ese ingrediente que tienes ahora mismo en mente? ¡Pruébalo!

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Risotto da Lombardía

  • Nº RACIÓNS: 4
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 4 personas)

Cómo se elabora

Cortamos o calabacín pelado e a berenjena en catro partes longitudinales e, a partir destas, sacamos pequenas láminas finas.

Nunha tixola con aceite quente, pomos as verduras cortadas e deixamos que se fagan a lume medio. Cando xa estean case feitas, engadimos o peperoni branco cortado en cubos e, de novo, cando estea todo bastante feito, asperxemos cun chorro de viño branco e subimos o lume para que se consuma o alcol.

Mentres se sofríen as verduras, machucamos nun morteiro un chisco de hinojo (10 bayas) e outra de romeu, ata converterse en po. Engadimos un dente de allo, ou dous pequenos, os piñóns e sal gordo. Trituramos e facemos un majado consistente, ao cal engadiremos algo de ourego e albahaca. Separamos este majado nun vaso, ao que engadimos dous cucharadas soperas de viño branco, o zume de limón e auga ata sobordar.

Nunha paellera, quentamos aceite e engadimos os tomates secos moi picados. Cando estean listos, engadimos o arroz e tostámolo un pouco ao gusto. No momento ideal, engádese o sofrito do primeiro paso e auga coas medidas correspondentes (2 vasos por cada vaso de arroz). Cóntase como un vaso máis a mestura do segundo paso, que se verte tamén. O arroz mantémolo a lume forte ata que empezo a ferver, entón baixamos a lume baixo e deixamos que se faga lentamente de 10 a 15 minutos.

Mentres o arroz faise, nunha tixola pequena sofreímos o tomate fresco rallado, engadimos un pouco de sal e retiramos cando pareza unha masa pastosa.

Cando o arroz está case listo, engadimos este sofrito de tomate e o queixo Parmiggiano-Reggiano previamente rallado, polo que se espolvorea por encima. Para repartilo polo arroz, é bo que este non perdese todo a auga, pero que estea case cociñado. Facilitará este labor botar un pouco máis de auga de base (como medio vaso máis).

Damos voltas a todo o arroz, mentres espolvoreamos o queixo para repartilo ben. Se o arroz está moi líquido, subimos o lume ao máximo para que evapore a auga, sempre moi pendente de que non se pegue, polo que haberá que movelo continuamente.

Retírase o arroz do lume, se espolvorea algo de queixo no centro, xunto con albahaca (mellor fresca) para a presentación e déixase repousar baixo un trapo. O risotto xa está listo para comer.

Semáforo Nutricional

El semáforo nutricional es un sistema de colores que permite entender los valores nutricionales de una forma clara, rápida y completa.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

Las recetas presentan normalmente ingredientes cuyo porcentaje sobre la Ingesta de Refencia (IR) es alto (predominan amarillos y naranjas). Estos platos están concebidos como plato principal de una comida o cena, con lo que su tamaño de ración es superior y su aporte nutricional es más elevado.

Por este motivo, las recetas tienen puntos de corte diferentes a los de los productos. Así, por ejemplo, mientras que un alimento cualquiera tendrá los nutrientes de color amarillo hasta un valor máximo del 20% de la IR, las recetas concebidas como una comida principal tendrán los nutrientes en amarillo hasta un valor máximo del 35% de la IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 g ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 g e 700 g Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 g ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) es una guía sobre la cantidad total de calorías y de varios nutrientes que debemos ingerir al día para mantener una dieta sana. La información sobre los porcentajes de IR indica lo que supone la cantidad de nutriente de una ración respecto a la IR para ese nutriente en el día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculados para una mujer adulta con una ingesta diaria de 2000 Kcal. Las necesidades nutricionales individuales pueden ser más altas o más bajas, en función de sexo, edad, nivel de actividad física y otros factores.

Versións

Todavía no tenemos ninguna versión de esta receta... ¡Sé tú el primero en enviarla!

Envía a túa versión

Trucos

Todavía no tenemos ningún truco para esta receta... ¡Sé tú el primero en enviarlo!

Envía o teu truco

Presume de como che quedou a receita e convértete en Chef

Comentarios

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto