Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

BUSCADOR

Sabes que temos unhas cantas receitas para ese ingrediente que tes agora mesmo en mente? Próbao!

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Risotto da Lombardía

  • Nº RACIÓNS: 4
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 4 personas)

Como se elabora

Cortamos o calabacín pelado e a berenjena en catro partes longitudinales e, a partir destas, sacamos pequenas láminas finas.

Nunha tixola con aceite quente, pomos as verduras cortadas e deixamos que se fagan a lume medio. Cando xa estean case feitas, engadimos o peperoni branco cortado en cubos e, de novo, cando estea todo bastante feito, asperxemos cun chorro de viño branco e subimos o lume para que se consuma o alcol.

Mentres se sofríen as verduras, machucamos nun morteiro un chisco de hinojo (10 bayas) e outra de romeu, ata converterse en po. Engadimos un dente de allo, ou dous pequenos, os piñóns e sal gordo. Trituramos e facemos un majado consistente, ao cal engadiremos algo de ourego e albahaca. Separamos este majado nun vaso, ao que engadimos dous cucharadas soperas de viño branco, o zume de limón e auga ata sobordar.

Nunha paellera, quentamos aceite e engadimos os tomates secos moi picados. Cando estean listos, engadimos o arroz e tostámolo un pouco ao gusto. No momento ideal, engádese o sofrito do primeiro paso e auga coas medidas correspondentes (2 vasos por cada vaso de arroz). Cóntase como un vaso máis a mestura do segundo paso, que se verte tamén. O arroz mantémolo a lume forte ata que empezo a ferver, entón baixamos a lume baixo e deixamos que se faga lentamente de 10 a 15 minutos.

Mentres o arroz faise, nunha tixola pequena sofreímos o tomate fresco rallado, engadimos un pouco de sal e retiramos cando pareza unha masa pastosa.

Cando o arroz está case listo, engadimos este sofrito de tomate e o queixo Parmiggiano-Reggiano previamente rallado, polo que se espolvorea por encima. Para repartilo polo arroz, é bo que este non perdese todo a auga, pero que estea case cociñado. Facilitará este labor botar un pouco máis de auga de base (como medio vaso máis).

Damos voltas a todo o arroz, mentres espolvoreamos o queixo para repartilo ben. Se o arroz está moi líquido, subimos o lume ao máximo para que evapore a auga, sempre moi pendente de que non se pegue, polo que haberá que movelo continuamente.

Retírase o arroz do lume, se espolvorea algo de queixo no centro, xunto con albahaca (mellor fresca) para a presentación e déixase repousar baixo un trapo. O risotto xa está listo para comer.

Semáforo Nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxa porcentaxe sobre a Inxesta de Referencia (IR) é alta (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

CaloríasGraxaGraxa saturadaAzucresSal
Que é baixo por ración200 g ou menos7 g ou menos2 g ou menos9 g ou menos0,6 g ou menos
Que é medio por raciónEntre 200 g e 700 gEntre 7 g e 25 gEntre 2 g e 7 gEntre 9 g e 32 gEntre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración700 g ou máis25 g ou máis7 g ou máis32 g ou máis2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxesta diaria de 2000 Kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Versións

Aínda non temos ningunha versión para esta receita... Sé ti o primeiro en enviala!

Envía a túa versión

Trucos

Aínda non temos ningún truco para esta receita... Sé ti o primeiro en envialo!

Envía o teu truco

Presume de como che quedou a receita e convértete en Chef

    Comentarios

    Pódeche interesar:

    Infografía | Fotografías | Investigacións