Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Rolos de salmón recheos de aguacate

Img 147967 g
Tempo 10-15 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 215 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Pelamos os aguacates e os troceamos en pequenos cuadraditos. Aderezamos con aceite de oliva e sal e reservamos na neveira para que estean fríos no momento de montar o prato. Sobre papel filme, estendemos as lonchas de salmón afumado e volvémolas a cubrir con papel filme. Aplanamos cun rodete, pero con coidado de non romper o salmón e retiramos o papel superior.

Picamos en juliana (tiras finas) as follas de leituga lavadas, mesturamos co aguacate aderezado, agregamos unhas pingas de vinagre balsámico e a maionesa. Colocamos este recheo sobre o salmón e enrolamos facendo canutillos. Envolvemos con papel filme para que manteña a forma de rulo.

Arrefriamos na neveira durante 1 hora e presentamos sobre unhas tostas de pan aderezados lixeiramente cun pouco de vinagreta gornecida. Se queremos darlle un toque froiteiro, agregamos uns trocitos de cereixa ou de pexego aderezados na vinagreta.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
215 14,6g 1,7g 3,5g 1,4g
11% 21% 9% 4% 24%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O salmón é un peixe azul, especialmente rico en vitamina D, B6 e B3. É, ademais, fonte de proteínas, calcio, potasio, iodo, magnesio, fósforo, sodio e vitaminas A, B7, B9, B12. Contén ácidos grasos omega 3, que son beneficiosos paira o sistema cardiovascular. Acompáñase con aguacate, fonte tamén de ácidos grasos omega 3 e con importantes propiedades paira o organismo como regulador da tensión arterial, reductor do colesterol ou regulador dos niveis de azucre en sangue. É un alimento cunha composición nutricional moi interesante, na que destaca a presenza de calcio, fibra, proteínas, potasio, iodo, magnesio, sodio, fósforo e vitaminas A, B3, B5, B7, B9, E e K. Prepárase con leituga, o que supón una adición de importantes cantidades de vitamina K, ademais de ferro, calcio, fibra, potasio, iodo, magnesio, fósforo e vitaminas A, B7, B9 e C. Como aderezo utilízase maionesa lixeiro, un alimento rico en vitamina K e E e fonte importante de sodio. Contén ademais proteínas, calcio, potasio, magnesio e vitaminas B3, B5 e B9. É una receita algo calórica e cun contido en graxa que debe ter en conta. Recoméndase un consumo moderado.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso