Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Salteado de quinoa e cogomelos con pementos asados

Tempo 15-20 min
Dificultade Media
Valor enerxético 143 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Cocemos a quinoa en auga fervendo, durante 20 minutos, a lume suave. Empregamos o dobre de volume de auga que de quinoa.

Picamos moi finita a cebola, o dente de allo e os cogomelos, e salteamos nunha tixola con aceite de oliva virxe durante 15 minutos. Escurrimos e deixamos amornar.

Asamos no forno os pementos untados con aceite de oliva e cun chisco de sal durante 45 minutos a 180º C. Unha vez asados, pelámolos e cortamos en tiras, xuntamos cos mollos do asado e reservamos.

Quentamos un wok ou unha tixola ampla e, cun par de cucharadas de aceite de oliva, salteamos a quinoa cocida e escurrida durante un par de minutos, xunto cos cogomelos previamente cociñados e reservadas. Agregamos no último momento a salsa de soia, damos un par de voltas ao salteado e servimos xunto cos pementos vermellos asados.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
143 5,4g 0,7g 5,9g 0,1g
7% 8% 4% 7% 2%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A quinoa é considerada como unha semente, con todo, posúe características que permiten que se consuma como cereal, considérase un pseudocereal. Non contén glute. É unha gran fonte de enerxía e hidratos de carbono, aínda que tamén é rica en proteínas e ácidos grasos omega 3 e 6. É moi rica en fibra e destaca o contido de potasio, magnesio, calcio, fósforo, ferro, zinc e vitaminas B e E. Os cogomelos pola súa banda suman proteínas e abundantes minerais. Entre eles, destaca a presenza dos oligolelementos como o cloro, xofre, manganeso ou zinc, que supoñen un valor engadido ao alimento. Os pementos pola súa banda acaban de condimentar unha excelente receita con usu elevadoas dose de antioxidantes e calcio. Unha receita saudable e moi nutritiva.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Diabetes mellitus
  • Meteorismo