Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Se se súa moito, adelgázase máis rápido?

Coa transpiración pérdese auga e sales minerais, pero non graxa, polo que suar non é o mesmo que adelgazar

Img sudar adelgazar hd Imaxe: Kullez

O sobrepeso e a obesidade son consecuencia dun exceso de graxa. Para eliminala, é necesario mellorar o perfil nutricional dos alimentos que consumimos, diminuír a cantidade de calorías que achega a dieta e aumentar o gasto, é dicir, realizar exercicio físico. Con todo, suar non equivale a adelgazar, xa que o que se perde coa transpiración é auga e sales minerais, pero non graxa. De feito, o peso corporal volve ao seu valor inicial unha vez que a persoa se rehidrata e recupera o líquido que perdeu. A continuación explícase como perder graxa e reducir o peso de maneira eficaz e saudable.

A suor e a perda de peso

Son moitos os deportistas que necesitan perder peso antes dunha competición.
É o caso dos judokas e os boxeadores, que han de subir á báscula antes
de competir, xa que as categorías nestas disciplinas establécense
en función do peso. Así, é común que estes deportistas pasen pola sauna antes de ser pesados para poder dar o valor adecuado no último momento. No entanto, aínda que
ao suar se baixa de peso, posto que se perde auga, non se adelgaza xa que non
elimínase graxa. O peso volve ao seu valor inicial unha vez que a persoa se rehidrata e recupera o líquido que perdeu na sauna ou durante a competición.

O mellor exercicio para perder graxa

Durante a práctica de exercicio, o organismo obtén enerxía
dos hidratos de carbono ou das graxas, dependendo do tipo de deporte
que se realice e da intensidade do mesmo. Se se quere adelgazar, o obxectivo é perder graxa, polo que resulta interesante saber cales son os deportes máis útiles para lograr este fin.

Os exercicios de intensidade moderada que se fan durante un período
de tempo prolongado (aeróbic, andar a paso lixeiro, trotar, o esquí de fondo, nadar, o ciclismo de fondo, bailar…)
reciben o nome de deportes aeróbicos. Durante a súa práctica, os músculos obteñen enerxía sobre todo a partir das reservas de graxa. Deste xeito, contribúese a reducir a graxa corporal, polo que, xunto a unha dieta adecuada para baixar de peso, pódense obter resultados moi satisfactorios.

A dieta, alicerce fundamental para adelgazar

Para perder peso, o exercicio é importante, aínda que a súa función
é a de complementar a dieta. Se se realiza exercicio pero non se coida a
alimentación, os obxectivos de redución de peso non se conseguirán
ou se darán con máis lentitude.

É importante levar a cabo unha dieta individualizada, elaborada por un experto
en nutrición, aínda que de modo xeral pódense seguir estas recomendacións:

  • Limitar a presenza de alimentos ricos en graxa. Aconséllanse, por tanto,
    os lácteos semidesnatados ou desnatados, o peixe, preparacións sinxelas
    con ovo
    e as carnes menos graxas como lombo, magro e solombo de porco ou
    tenreira, filete e solombo de tenreira, perna de cordeiro, aves sen pel e coello.
    Tamén se recomenda limitar as salsas máis grasientas, é dicir,
    as que se elaboran con xemas ou nata, a maionesa, as que levan queixos semicurados
    e curados, así como as frituras e os produtos de pastelaría e pastelería.
  • Vixiar a presenza de alimentos ricos en hidratos de carbono simples, coñecidos
    como azucres, e non abusar deles. Algúns destes alimentos
    son o azucre, o mel, a marmelada, os zumes e bebidas azucaradas en xeral, as lambetadas, etc.
  • Convén aumentar o consumo de alimentos ricos en fibra, como verduras e
    hortalizas, legumes, froitas e cereais integrais, xa que posúen un alto poder
    saciante.
  • Resulta útil fraccionar a alimentación en varias tomas ao
    día
    para evitar picar entre horas, xa que deste xeito o estómago
    ten a sensación de que nunca está baleiro.
  • Evitar alimentos cun alto contido en calorías pero cun achegue
    insignificante de nutrientes
    , como snacks, refrescos ou bebidas alcohólicas.
  • Cociñar máis a miúdo con técnicas que non engadan exceso
    de graxa ao alimento
    como forno, ferro, cocción en auga, rehogados
    con pouco aceite ou mesmo guisos e estofados elaborados con verduras e con peixe,
    ou con carnes pouco grasientas e con cantidades limitadas de aceite.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións