Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

SEDCA lembra a importancia de vixiar a alimentación e manter unha correcta hidratación

Entre os consellos para unha vida saudable, indícase seguir unha dieta variada, beber líquidos e inxerir froitas e verduras

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 12 de Novembro de 2009

As claves para manter unha vida saudable son vixiar a alimentación e unha correcta hidratación. Así o aconsella o presidente do Comité Científico da Sociedade Española de Dietética e Ciencias da Alimentación (SEDCA), Jesús Román Martínez, que ofreceu en Santander unha charla sobre nutrición a membros da Asociación Rexional de Amas de Casa, Consumidores e Usuarios de Cantabria (ARACCUA).

Na súa intervención na xornada “A nutrición, hidratación e a etiquetaxe de alimentos e bebidas, e a saúde”, ofrecida por esta sociedade científica que aglutina a profesionais do mundo da nutrición e das ciencias da alimentación, Martínez subliñou a importancia de realizar unha alimentación variada e equilibrada, inxerir 400 g de froitas e verduras diarios ou cinco pezas ao día, así como asegurar a hidratación. O representante da SEDCA apuntou que a xornada se enmarca dentro os obxectivos da Estratexia NAVES (Estratexia para a Nutrición, Actividade Física e prevención da obesidade) do Ministerio de Sanidade e Consumo. Este tipo de encontros pretenden ser sesións teórico-prácticas que axuden aos consumidores a levar e manter unha vida saudable a través de consellos sinxelos e fáciles de comprender, sinalou.

Martínez indicou que para gozar dunha vida saudable é necesario manter unha dieta equilibrada na que se inxiran a enerxía e nutrientes necesarios en función das diferentes condicións persoais (idade, sexo, actividade física, embarazo, etc.) e ambientais de cada persoa, ademais da importancia de tomar cinco racións de froita e verdura diarias. A este respecto lembrou que a gran cantidade de compostos tanto nutricionais como non nutricionais que proporcionan os vexetais son “uns excelentes aliados para manter a saúde e previr determinadas enfermidades”. Numerosas investigacións científicas demostraron así que o binomio froita-verdura é o de maior consistencia na prevención das chamadas enfermidades crónico-dexenerativas.

Tamén é vital vixiar os niveis de hidratación porque para o bo funcionamento do organismo resulta “fundamental” manter o balance hídrico entre achéguelos e as perdas de líquido que se producen ao longo do día, insistiu Martínez. A unha persoa adulta recoméndaselle que inxira entre dúas e tres litros de líquidos ao día en total, apuntou. Existen para iso moitas bebidas “con distintos e bos sabores cun contido hídrico moi similar ao auga” como refrescos, zumes, infusións, leite, sopas e alimentos cun alto contido hídrico como froitas e verduras, detallou.

Por último, o presidente do Comité Científico da SEDCA explicou aos asistentes durante a súa charla como interpretar de maneira correcta a etiquetaxe dos produtos alimenticios e a nova información que poden ver xa nalgúns deles.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións