Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Sete alimentos imprescindibles

Aguacate, arándanos, feixóns, noces, salmón, espinacas e repolo son sete alimentos crave para conseguir un equilibrio nutricional

img_arandanos 2

Os vexetais, verduras, hortalizas e froitas son bos alimentos para conseguir un equilibrio no organismo; embutidos, graxas animais ou pastelería, en cambio, non teñen os mesmos efectos. Xa non se trata só de alcanzar un peso saudable. Cunha adecuada alimentación, a engrenaxe do organismo funciona á perfección, aumenta o benestar, as defensas, elimina o exceso de graxa, mellora a circulación, a respiración e a dixestión. En definitiva, conséguese un perfecto equilibrio. Aguacate, arándanos, feixóns, noces, salmón, espinacas e repolo son sete alimentos crave para conseguir un efecto beneficioso para o organismo e alcanzar un adecuado equilibrio nutricional.

Img
Imaxe: Lisa Norwood

Hai moito tempo que se estudan os efectos dos alimentos e búscase como lograr a combinación perfecta para mellorar a saúde. Elaboráronse moitas teorías e estudos e, aínda que o avance xeral foi excelente, parece que a receita máxica é o consumo de alimentos naturais, pouco procesados. O último estudo neste campo chega desde Estados Unidos, da man Frank Lipman, colaborador de The Huffington Post, xornal en liña estadounidense. O experto en nutrición e saúde propón sete alimentos como fonte deste equilibrio no organismo. Segundo o experto, estes alimentos proporcionan a enerxía necesaria, a calidade nutricional requirida, un mínimo achegar calórico, pouca cantidade de azucre e de sal , gran achegue de fibra soluble e de nutrientes. Todo iso produce un efecto beneficioso para o organismo e logra alcanzar o seu óptimo equilibrio.

Aguacate, arándanos e feixóns

Aínda que o seu achegar calórico é elevado, o aguacate é rico en graxas monoinsaturadas, as boas, como as que posúe o aceite de oliva. Non fai falta consumir todo un aguacate enteiro nunha comida, basta con engadir anacos en ensaladas, batidos ou salsas. Na súa composición, posúe tamén potasio, magnesio, luteína e vitamina E. Un consumo habitual axuda a previr determinadas patoloxías como o cancro, enfermidades cardíacas e enfermidades oculares dexenerativas. Constitúe un substituto natural das proteínas como as contidas na carne, ovos, queixo ou aves de curral. As súas proteínas son, por tanto, de alta calidade que, ademais, dixírense con facilidade.

O aguacate constitúe un substituto natural das proteínas como as que contén a carne

Os arándanos, considerados os froitos milagrosos por varios expertos, posúen unha excelente función antibacteriana, o seu consumo é moi eficaz nas infeccións das vías urinarias. Son de baixo valor calórico polo seu escaso achegue de hidratos de carbono, ricos en vitamina C, fibra, potasio, ferro, calcio e taninos. Con todo, o que destaca neste alimento é a súa abundancia de pigmentos naturais, antocianos e carotenoides, de gran acción antioxidante.

Os feixóns son as sementes comestibles da xudía, un excelente e completo alimento con importantes propiedades beneficiosas para o organismo. É responsable de elevar os niveis de leptina, unha hormona que diminúe o apetito, é rico en vitaminas do grupo B, de calcio, potasio e acedo fólico. É un bo alimento para o correcto funcionamento do cerebro, as células e a pel. Ademais, axuda a reducir a presión arterial e o risco de enfermidades cardiovasculares. A Sociedade de Nutrición estadounidense recomenda un consumo deste alimento de tres veces por semana.

Noces, salmón, espinacas e repolo

As noces teñen un parecido ao cerebro humano. Desde hai séculos, considerábanse como o alimento dos deuses. Son ricas en fósforo, acedo alfa linoleico, omega 3 e o seu consumo asóciase á boa memoria. Son boas para o corazón e reducen os niveis de colesterol. Con todo, non se debe esquecer que o seu achegar calórico é elevado e deben consumirse con moderación.

O salmón, pola súa banda, é un tipo de peixe azul, relaciónase coa protección fronte ás enfermidades cardiovasculares e a demencia. É un alimento rico en graxas omega 3 e axudan a elevar o colesterol “bo”, favorecen o equilibrio entre o colesterol bo e o malo. Diminúe os niveis de colesterol e triglicéridos plasmáticos e, ademais, aumentan a fluidez do sangue, o que prevén a formación de coágulos ou trombos. Prevalecen as vitaminas do grupo B cuxa función é o aproveitamento dos nutrientes enerxéticos.

As espinacas son unha importante fonte de vitaminas, antioxidantes e fitonutrientes, destaca a vitamina A, B2, C, K e E e son un alimento rico en proteínas, fibra, ácidos grasos omega 3. O seu consumo beneficia o bo estado da pel, cabelo, mucosas e ósos e favorece a absorción do ferro dos alimentos. Aumenta a resistencia fronte ás infeccións, favorece o bo funcionamento do sistema inmunológico, intervén na estabilidade das células sanguíneas e na fertilidade e colabora na produción de glóbulos vermellos e brancos, entre outros.

O repolo é un excelente depurador do organismo e axuda a desintoxicarlo xa que posúe unha elevada concentración de calcio e fibra. Axuda ao tránsito intestinal e prevén a hipertensión. É un alimento moi nutritivo xa que é rico en vitaminas e minerais e ten un elevado contido en auga, o que supón un baixo achegar calórico. É rico en potasio e contén cantidades apreciables de magnesio. É rico en vitamina C, E e betacarotenos, con todos os beneficios que isto leva.

IOGUR E GRANS ENTEIROS

Ademais deste sete alimentos, algúns expertos engaden á lista o iogur e os grans enteiros. O primeiro reforza o sistema intestinal debido ao seu elevado contido en bacterias beneficiosas que manteñen a flora bacteriana do colon e mellora a resposta inmunológica do organismo. É un alimento rico en proteínas de alta calidade, é fonte de calcio e vitamina D. É un alimento moi completo sobre todo para o sistema osteo-muscular.

Os grans enteiros, trigo, millo, centeo ou avena destacan polo seu achegue de fibra, vitamina E, cinc, magnesio e vitamina B6, diminúen os riscos de contraer enfermidades cardíacas e poden reducir o risco de varias enfermidades crónicas, como a diabetes e diferentes tipos de cancro. Con todo, cando se refinan, que é como se adoitan consumir, elimínase o salvado e o xerme, e queda un gran con elevadas cantidades carbohidratos almidonados reducindo a cantidade de vitaminas e minerais.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións