Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Solombo de porco con alcachofas

Img 34442 g
Tempo 30-40 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 464 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Primavera

Elaboración

Cortamos cada solombo en 3 anacos, os salpimentamos e enharinamos lixeiramente.

A continuación nunha tixola cun pouco de aceite, os salteamos de maneira que se douren polo seu exterior e queden lixeiramente cociñados no seu interior.

Nunha tixola aparte, sofreímos as cebolletas ata que estean doraditas.

Na tixola onde douramos o solombo de porco quitamos o aceite que nos quedou e engadimos un vaso de auga e as cebolletas salteadas e deixamos que ferva ata que se caramelicen os mollos. Nese momento engadimos os solombos de porco e os corazóns de alcachofas deixando que coza todo xunto durante 10 minutos. Sacamos a carne do caldo de cocción e engadimos á salsa a fariña de millo disolta nun pouco de auga fría e a nata líquida deixando que coza até formar unha salsa cremosa.

Pomos a piques de sae a salsa e espolvoreamos cun pouco de perexil picado.

Salseamos sobre o porco, e servimos no momento sen que se arrefríe a carne e a salsa.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
464 30,9g 13,7g 3,3g 0,5g
23% 44% 69% 4% 8%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

É un prato sinxelo de elaborar e se os ingredientes son de calidade, o éxito entre os comensais está asegurado. O solombo é unha das partes da canle do animal con máis proteínas e menos graxas, aínda que hai que ter en conta a maneira de cociñalo. Neste caso, o prato enriquécese en graxa saturada, colesterol e calorías ao engadir a nata. Por tanto, este prato pode resultar indixesto para os máis pequenos, para os anciáns e por suposto, para quen teñen o estómago delicado. Se se desexa tomar un prato máis saudable pódese optar por degustar o solombo á prancha ou a grella acompañado de alcachofas salteadas, sobre todo en caso de exceso de peso ou de dislipemias (colesterol e triglicéridos elevados). Se se desexa equilibrar o menú e contrarrestar as calorías do prato, unha opción acertada é tomar primeiro un bo prato de ensalada variada vexetal ou de verduras e unha froita de sobremesa.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Intolerancia a la lactosa
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)