Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Solombo de porco con chalotas e ciruelas pasas

Tempo 15-20 min
Dificultade Media
Valor enerxético 337 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

En primeiro lugar preparamos a guarnición, que neste caso serán unhas chalotas confitadas. Cociñarémolas nun cazo onde entren as chalotas cun pouco de aceite de oliva, azucre, sal, pementa e cubertas ata a metade de auga. Cociñaremos este conxunto a lume medio ata que se evapore a auga (uns 30 minutos) e o caramelo que se forme xunto cos seus mollos envolva ás chalotas. Desta maneira obteremos unhas chalotas confitadas deliciosas.

Limpamos os solombos da graxa exterior e os salpimentamos e atamos cunha redecilla para asados. Así, durante o asado, non perden a forma cilíndrica. Douramos os solombos enteiros nunha tixola cun pouquiño de aceite de oliva, para terminar de asalos no forno a 200º C durante 10 minutos. Os volteamos a miúdo para que se fagan por igual en todo o seu contorno e unha vez asados reservamos.

Recuperamos os mollos do asado a unha tixola. Para rescatar os mollos agregaremos á placa do asado quente un vaso de viño de jerez, de maneira que o alcol axudará a que a glasa da bandexa salga e teñamos todo os mollos do asado en forma líquida na tixola.

Agregamos aos mollos do asado as ciruelas pasas sen óso, o caldo de carne e pomos ao lume. Cando comece a ferver, agregamos un pouco de maicena para que espese a salsa, pomos a piques de sal e listo! Xa temos unha salsa cremosa con ciruelas coa que acompañaremos os solombos de porco.

Para servir e presentar esta receita, cortamos en filetes finos os solombos de porco e servimos no prato coa salsa cremosa de ciruelas e as chalotas confitadas como acompañamento.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
337 10,3g 3,6g 21,9g 0,9g
17% 15% 18% 24% 14%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O solombo de porco presenta un destacado contido en vitamina B1, é un alimento baixo en azucres e fonte de ferro, calcio, iodo, magnesio, potasio, zinc, fósforo e vitaminas A, B3, B7, B9, B12 e K. Con todo, posúen tamén colesterol e graxa saturada, o que debe terse en conta. Prepárase con chalotas, un alimento moi similar á cebola, pero de sabor máis doce e suave. A chalota é rica en calcio, potasio, fibra, magnesio, carbohidratos e vitaminas A, B7, B9 e C. As ciruelas pasas son ricas en azucres o que debe terse en conta, suman ademais calcio, magnesio, ferro e fósforo. Unha receita algo calórica que debe consumirse con moderación.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos renales