Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Solombo de porco con foie de pato e redución de Pedro Ximénez

Tempo > 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 0 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Lavamos as patacas e pómolas a cocer con pel. Retiramos, uns minutos, antes de completar a cocción. Pasamos por auga fría para parar a cocción, pelamos, cortamos en rodajas de 1 cm e cun molde redondo da medida do solombo, recortamos as rodajas de pataca. Nunha tixola botamos bastante aceite como para cubrir as patacas preparadas. As confitamos a baixa temperatura, cara ao final subimos a lume forte para que collan unha lixeira cor dourada. Reservamos e salgamos. Mentres se fan as patacas facemos o resto das tarefas. Pomos o Pedro Ximénez nun cazo pequeno e deixamos a reducir a lume lento, ollo coa redución cando arrefría espesa mais. Cortamos o foie en lonchas e co mesmo molde recortamos. Reservamos. Limpamos o solombo de graxas e cortamos en rodajas duns 2 cms. Pasamos polo ferro pincelada con aceite. Imos facendo por todos os lados, tendo en conta que non se pase moito (é porco, tampouco debe quedar cru). Para a montaxe do prato pomos unha rodaja de pataca, unha de solombo, salgado con sal Maldón, e unha rodaja de foie. Damos un golpe de forno (ollo que non se desfaga o foie) para que a graxa do foie mestúrese co solombo. Regamos coa redución de Pedro Ximénez e a non deixar que arrefríe. Quedásedes moi satisfeitos do resultado final.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
0 0g 0g 0g 0g
0% 0% 0% 0% 0%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.