Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Solombo de tenreira con salsa roquefort e champiñones con Thermomix

Img 143887 g
Tempo 30-40 min
Dificultade Media
Valor enerxético 499 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Salsa roquefort con Thermomix. Para elaborar a salsa, pomos a quentar a nata líquida e o queixo roquefort no vaso da Thermomix durante 5 minutos, a 80ºC, a velocidade 4. Uns segundos antes de terminar a salsa, dámoslle un chisco de brillo cunha cucharada de aceite de oliva. Cociñamos ata que a salsa adquira a densidade desexada. Teremos en conta que, cando se arrefríe, tenderá a quedar máis espesa. Si fixese falta, pomos a salsa a piques de sal.

Guarnición de champiñones ao Thermomix. Limpamos os champiñones e cortámoslles o pé (elixiremos champiñones pequenos). Pelamos e colocamos o allo e a cebola no vaso da Thermomix durante 5 segundos, a velocidade 7 ; logo agregamos un pouco de aceite de oliva e cociñamos durante 5 minutos a temperatura Varoma e velocidade Culler .

Unha vez cociñado o sofrito, agregamos os champiñones limpos e troceados en cuartos e cociñámolos programando 20 minutos, temperatura Varoma e velocidade culler . A metade de cocción, engadimos un chorrito de viño branco e perexil picado, pondo ao final o punto de sal e un toque de pementa.

Por outra banda, cociñamos volta e volta (un minuto por cada lado, ou menos si gústannos pouco feitos) os solombos nunha tixola antiadherente quente. Pómolos a piques de sae cando estean cociñados e non antes, para evitar a perdida de mollos. Servimos os solombos acompañados dos champiñones e un hilito da salsa nun lado do prato. O resto da salsa introducirase nunha salsera aparte, debido a que a salsa roquefort é moi forte e non a todas as persoas gústalles na mesma cantidade. Recoméndase, por tanto, que cada persoa aderece o prato ao seu gusto.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
499 42,9g 14,7g 2,4g 0,5g
25% 61% 73% 3% 9%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O solombo é un alimento rico en vitamina B3 e B1 especialmente. É fonte de
proteínas de alto valor biolóxico e o seu gran sabor e textura fai desta carne un pracer ao padal. Ademais, achega ferro, calcio, potasio, iodo, zinc e vitaminas D e K. Con todo, contén colesterol e algo de graxa, polo que debe moderarse o seu consumo. Nesta ocasión prepárase con salsa de roquefort e guarnición de champiñones, o que suma unha cantidade considerable de graxa e calorías, pero tamén de importantes nutrientes como vitaminas A, B, E e minerais como potasio, ferro e fósforo. É unha deliciosa receita, ideal para un consumo esporádico, xa que é calórica e presenta un nivel alto de graxa.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso