Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Solombos con chutney de piña e crujiente de pataca

Img 146044 g
Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 424 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Sofreír o dente de allo troceado. Antes de que se doure, agregar os solombos de porco, salpimentados. Una vez dourados, baixar a temperatura do lume, agregar o viño de Xerez, tapala tixola e cociñar a lume suave durante dous minutos. Retirar e deixar repousar. Paira o chutney de piña, se saltea a cebola cortada en brounoisse (cuadraditos pequenos) coa piña pelada e troceada tamén en dados. Cando se douren, agregar o zume de limón, rl azucre, un pouco de jengibre fresco, una chisco de pementa cayena e un pouco de vinagre de sidra. Cociñar o conxunto a lume suave durante unha hora ata que adquira una consistencia de compota . Pelar e cortar cunha mandolina finas tiras de pataca. Freir nunha tixola con aceite de oliva quente. A medida que se douren, iranse pegando unhas con outras. Escurrir da fritura e pór a piques de sal. Cortar en medallones os solombos e servilo co crujiente de patacas e o chutney de piña.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
424 23,5g 5,8g 7,1g 0,5g
21% 34% 29% 8% 8%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

É una das carnes con maior cantidade de ferro, cuxo aproveitamento polo noso corpo é moi alto. É un mineral deficitario en gran parte da poboación. No entanto, o consumo frecuente de carnes vermellas, como é o caso do solombo, está desaconsellado. Isto débese a que a súa inxesta habitual relacionouse en diversos estudos a un maior risco de padecer certas enfermidades crónicas. O Fondo Mundial paira a Investigación do Cancro, una das entidades con máis prestixio no ámbito da saúde pública, aconsella non superar os 500 gramos semanais de carne vermella. Esta receita, en todo caso, achega uns 160 gramos por comensal. Aconsellámosche acompañar a receita con pan integral (mellor si é sen sal) xa que contén o dobre de fibra dietética que o pan branco.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Obesidad o sobrepeso