Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Sopa de acelgas e cóengos con cabaza

Img 40339 g
Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 94 kcal
N.º de racións 4
Tempada Otoño

Elaboración

Lavamos as acelgas e os cóengos. Pelamos e troceamos en cubos pequenos a cabaza.

Cocemos a verdura en 2 litros de auga fervendo xunto cun chorrito de aceite, o dente de allo e a metade da cebola.

Unha vez cocida a verdura (transcorrida media hora fervendo) sacamos do lume a cazuela, quitamos a cebola da sopa e introducimos a batidora, triturando a verdura no caldo de cocción. Si cocíñase ao vapor ou na pota, o tempo de cocción redúcese notablemente, e as perdas nutritivas son menores.

Unha vez teñamos o caldo de verduras coa verdura triturada, coámola para que nos quede máis fina.

Volvemos colocar a cazuela co caldo de verduras ao lume e cando comece a ferver engadimos a pasta para sopas deixando que coza ata que lista a sopa (uns 10 minutos).

Pomos a piques de sal e pementa a sopa e xa está lista para comer.

Servimos quente.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
94 0,6g 0,1g 2g 0,5g
5% 1% 0% 2% 8%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Unha reconfortante e apetecible sopa que ao estar elaborada principalmente con verduras resulta saudable e lixeira. Calquera receita é apropiada para aproveitar as vantaxes que ten para a saúde o consumo de verduras, ben sexa en forma de prato principal ou como guarnición doutros alimentos. O escaso valor calórico dos vexetais faios moi apropiados para incluír nas dietas de adelgazamento, e polo seu magnífico achegue de fibra a súa inxesta beneficia ás persoas que padecen estreñimiento. As verduras que se inclúen nesta sopa son ricas en vitaminas e sustancias antioxidantes, que exercen un efecto protector fronte á acción dos radicais libres. As acelgas e os cóengos destacan polo seu contido en ácido fólico, unha vitamina que reduce o risco de padecer enfermidades cardiovasculares e que é imprescindible para evitar malformacións no feto como a espiña bífida. Xunto coa cabaza enriquecen o caldo en betacarotenos ou provitamina A, de acción antioxidante e que no organismo intervén no mantemento da saúde da pel e a vista. A pasta é fonte de hidratos de carbono que son a principal fonte de enerxía das células. O seu consumo recoméndase ás persoas que realizan actividades deportivas ou que teñen un traballo de gran desgaste, tanto físico como mental.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)