Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Sopa de xudías verdes e picatostes de zanahorias

Img 108742 g
Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 204 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Facemos un sofrito coa cebola e o allo porro moi picados (en brounoisse) ata que empecen a dourarse.

Seguidamente, engadimos os tomates picados limpos de pel e sementes. Deixamos que cozan a lume lento ata que o sofrito absorba a auga que desprenden os tomates. Limpamos as vainas da fibra lateral e as troceamos en cuadraditos. Agregamos case todas as vainas (deixamos unhas poucas para acompañar como guarnición). Aromatizamos co pemento e o sal, mesturamos ben, cubrimos coa auga e deixamos que ferva a lume lento durante 60 minutos.

Unha vez cocido, trituramos todos os ingredientes coa batidora ata que quede unha sopa fina.

O resto de vainas dispómolas nun cazo cubrímolas con auga e un pouco de sal. Deixamos que ferva durante 5 minutos. Pasados estes 5 minutos sacamos da cazuela e refrescamos baixo o chorro da auga fría.

As zanahorias limpámolas e cortamos en medias lúas non moi finas. Pómolas nun cazo cubrímolas con auga e un pouco de sal e deixamos que ferva durante 5 minutos. Pasados estes 5 minutos sacamos da cazuela e refrescamos baixo o chorro da auga fría.

Nunha tixola quente cun chorrito de aceite de oliva, unha cucharadita de azucre moreno e un chisco de pementas variadas, douramos lixeiramente as zanahorias cocidas e escurridas ata que tomen unha bonita cor dourada.

Incorporamos as vainas troceadas e lixeiramente cocidas á sopa. Deixamos que ferva todo o conxunto 15 minutos pondo a piques de sal.

Servimos a sopa decorando cos picatostes de zanahoria.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
204 15,4g 2,5g 8,9g 0,1g
10% 22% 13% 10% 2%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Trátase dunha lixeira e saudable sopa de verduras; unha apropiada receita que saca proveito das vantaxes que ten para a saúde o consumo de verduras. O escaso valor calórico dos vexetais faios moi apropiados para incluír nas dietas de adelgazamento, e polo seu magnífico achegue de fibra a súa inxesta beneficia ás persoas que padecen estreñimiento. As verduras que se inclúen nesta sopa son ricas en vitaminas e sustancias antioxidantes, que exercen un efecto protector fronte á acción dos radicais libres. As xudías verdes son fonte de ácido fólico e beta-caroteno, este último moito máis abundante nas zanahorias. O beta-caroteno ou provitamina A, ten acción antioxidante e no organismo intervén no mantemento da saúde da pel e a vista. O licopeno, pigmento que dá cor vermella ao tomate, tamén ten acción antioxidante e por tanto preventiva de enfermidades cardiovasculares e de diversos tipos de cancro. Unha boa dose de antioxidantes cara ao verán, para protexer a pel do efecto daniño dos raios do sol.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis