Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Sorbete de sandía

Tempo > 2 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 267 kcal
N.º de racións 4
Tempada Verano

Elaboración

Quitamos a casca e as sementes da sandía e trituramos a pulpa ata que quede un puré.

Mesturamos o azucre cun vaso de auga e cocemos durante cinco minutos até formar un almíbar lixeiro.

Retiramos do lume o almíbar, engadimos o zume de limón, o zume de laranxa e deixamos que se arrefríe a mestura.

Mesturamos o almíbar co puré de sandía, o vertemos nun recipiente ancho para que se conxele canto antes e deixamos que repouse no conxelador.

Removemos a mestura cada 30 minutos durante dúas horas e logo deixamos que se conxele pero que nos quede granizado ou sorbete e non conxelado uniforme. Servimos conxelado e acompañado dunhas follas de menta ou de hierbabuena.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
267 0g 0g 66,2g 0g
13% 0% 0% 74% 0%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A sandía é unha das froitas máis saborosas do verán. Ademais
o seu agradable aroma e o seu sabor, así como a súa intensa cor convértena
nun alimento propicio para a elaboración de refrescantes e saborosas
sobremesas. Neste caso, a receita propón un sorbete de sandía. Para a súa
elaboración empréganse principalmente sandía e azucre,
polo que o sorbete verá aumentado o seu contido en azucres
e calorías. Aínda que este tipo de sobremesas ofrecen formas distintas e orixinais
de consumir froita, convén ter en conta que case todos eles requiren para
a súa elaboración a utilización doutros ingredientes que fan
que a sobremesa vexa aumentado o seu contido en calorías, polo que é importante
consumir a froita fresca para evitar este aumento de calorías e para
poder aproveitar todas as súas vitaminas e fibra.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Diabetes mellitus
  • Hipertrigliceridemia