Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Sumar quilómetros e restar calorías para estar ben

Reducir as calorías na dieta implica unha alimentación sa e exercicio físico, xunto con fórmulas que axuden a lograr o equilibrio

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 22deFebreirode2012
img_mujer corriendo

Un exercicio físico constante de baixa intensidade e de longa temporalidade fai que aumente o metabolismo debido a un maior desenvolvemento muscular e, con iso, propicia a queima de calorías. O hábito ha de repetirse cinco veces á semana, unha hora ao día, e non importan as calorías que se perdan por xornada, xa que todo suma, a condición de que se ligue exercicio con alimentación sa. Nada se logra se despois de correr unha hora ou acudir ao ximnasio e exercitarse en máquinas cardiovasculares (elíptica, bicicleta, remo e cinta) inxérense cantidades e calidades de alimentos rifados coa saúde. O deporte e a comida han de entenderse como accións saudables e gratificantes.

Img mujer
Imaxe: Mike Baird

Menos calorías con cinco horas semanais de exercicio

Nunha etapa de mantemento do peso corporal, o cinco horas de exercicio á semana requiren unha dieta equilibrada. Aquí radica a clave para lograr que a sociedade estea sa. Alimentarse ben é gozar cos bos alimentos, ordenar as apetencias e aliarse coas recomendacións nutricionais. Supón non inxerir máis de catro racións de carne á semana (125 gramos por ración), tentar chegar a tres de peixe, incluír graxas sas xustas (aceite de oliva, froitos secos) e, de maneira excepcional, as outras. Pero sobre todo, é cumprir cos pratos verdes: cada día débense comer verduras e froitas, e non esquecer os legumes semanais. Coa dieta sucede como co exercicio, costa calzarse as zapatillas e comezar a correr, pero ao terminar, a satisfacción que sente é a mellor recompensa.

Facer exercicio en xaxún pode ter máis impacto na eliminación de graxas

Nun período de perda de peso, hai que conformar unha dieta que supoña ao redor de 1.500 calorías. Poden ser algunhas calorías menos, pero sempre que se decide adelgazar sen risco, hase de seguir o consello dun dietista-nutricionista. Non merece a pena pasar fame e perder nutrientes, nin obrigar ao corpo a reservar graxas e facerlle tirar do músculo e da auga. No proceso de adelgazamento, axudado polo exercicio, a dieta variada e medida aínda ten máis razón de ser. Se se pode, hai que optar polo exercicio en xaxún. Conséguese maior impacto na eliminación de graxas. Despois, a almorzar san.

Pódense incluír con medida hidratos de carbono, a miúdo limitados nas dietas de adelgazamento. Por suposto, hai que limitar as calorías en forma de graxa e reducir a un 15% o total das calorías en forma de proteínas. Nunha dieta saudable cúmprese por defecto. Cando a dieta de adelgazamento realízase con exercicio, se interioriza a mensaxe de ser unha carreira de fondo e será moito máis fácil non abandonar os bos hábitos unha vez logrado o peso saudable.

Non aos empachos, nin de calorías nin de exercicio

Deixar para comer un día á semana ou practicar exercicio intenso non queima graxa nin adelgaza

As persoas senten satisfeitas cando realizan exercicio para sentirse ben e convérteno nun hábito saudable, como o é compartir horas de lecer con amigos ou ser activo no sexo. Convén reservar o cinco horas á semana para esta cita coa saúde e destinalas a diferentes actividades, que combinen exercicios aeróbicos con outros de musculación, ben asesorados. Hai que dotarse dun programa de modo ordenado, progresivo e adaptar a intensidade, a duración e a frecuencia a cada persoa.

No ximnasio, hai que optar por un circuíto que inclúa media hora dun mesmo exercicio (bici, elíptica, cinta ou remo), seguido de dez minutos doutros aparellos. Así se logra un ritmo progresivo. Se se sae a correr ou a andar en bicicleta, o dez primeiros minutos han de levar un ritmo lento, o corenta seguintes requiren máis esforzo (costas, rapidez) e termínase con dez minutos máis suaves, sen esquecer en calquera caso dedicar os minutos finais aos estiramentos.

Estas fórmulas de intensidade moderada permiten manter o exercicio durante máis tempo, polo que o impacto é maior, xa que consegue manter activo o organismo e isto leva a queimar as reservas de graxa, sen afectar as reservas musculares. Todo iso permite obter a enerxía necesaria para facer fronte ao exercicio que se executa.

En definitiva, non hai que caer no erro de pensar que un só exercicio intenso leva a queima de moitas calorías, porque non é así. Tratar de eliminar graxas cunha soa actividade física nun só día, a pesar de que se realice con moito afán, é inútil. Igual que deixar para comer un día á semana non adelgaza e de xeito evidente é un mal hábito alimentario, realizar exercicio intenso durante un día non queima nin mellora a condición física.

DEZ MINUTOS Ao DÍA DE EXERCICIO INTELECTUAL: CERO CALORÍAS

Outra fórmula que merece a pena exporse como hábito saudable é destinar uns minutos, polo menos dez, á meditación. Non é necesario mergullarse en aprendizaxes complexas de técnicas, pero si é bo entender que meditar é exercitar a mente. Á marxe de vínculos espirituais ou relixiosos, é unha acción saudable sentar no chan, pechar os ollos e tratar de pór a mente en branco, rexeitar calquera pensamento e limitarse a escoitar a propia respiración.

O silencio e a conciencia que se adquire do propio corpo ofrecen un benestar mensurable. Comer san, facer un pouco de deporte e reservar dez minutos alleos a calquera intromisión exterior conducen a unha vida máis saudable e feliz.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións