Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Tartar de sandía e tomate

Img 152141 g
Tempo > 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 122 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Pelamos, escaldamos e cortamos os tomates a cuartos, descartando as sementes. Pelamos, despepitamos a sandía e troceamos en cuadraditos moi pequenos. Cortamos en brounoisse moi pequeno a cebolleta e o dente de allo. Mesturamos o tomate coa sandía e aderezamos coa cebolleta, o dente de allo, a salsa de soia, o aceite de oliva e os talos de cebollino.

Introducimos o tartar na neveira durante un par de horas para que o seu sabor poténciese. Cando vaiamos servilo, podemos aderezar cunhas pingas de vinagre balsámico (pero non é imprescindible).

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
122 10,1g 1,4g 5,3g 0,1g
6% 14% 7% 6% 2%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Deliciosa receita fresca e saudable, idónea para os días mais calorosos. A sandía é practicamente é auga, transfórmase nun gran rehidratante na época de máis calor. É unha gran fonte de betacarotenos, magnesio, potasio e fibra. A presenza de tomate engade antioxidantes entre os que destaca a luteína, potente compoñente que axuda a combater o envellecemento das células. Ademais, esta hortaliza é fonte de calcio, fibra, potasio, iodo, magnesio, sodio, fósforo e vitaminas A, B7, B9, C e K. É unha receita moi saudable e apta para unha gran cantidade de consumidores.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Diabetes mellitus