Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Tras os excesos do Nadal recoméndase un consumo adecuado de auga e alimentos ricos en fibra

Aconséllase tomar leites fermentadas con bifidobacterias para mellorar o benestar dixestivo

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 05 de Xaneiro de 2012

Tras os excesos e desaxustes alimenticios propios das vacacións do Nadal, é necesario recuperar a normalidade “en canto a un peso saudable e unhas dixestións adecuadas”. Así o advertiu a nutricionista do programa NUSA Marta Olmos, que recomenda unha dieta equilibrada que inclúa un consumo adecuado de auga e alimentos ricos en fibra.

“É normal gozar das boas comidas do Nadal e non preocuparse en exceso se nos excedemos”, recoñece esta nutricionista, que apela, unha vez pasadas as vacacións, a retomar “canto antes as comidas equilibradas e a regularidade no día a día”. Para iso, son claves algúns alimentos como froitas, hortalizas, pan integral, legumes e froitos secos. Tamén se deben tomar cada día leites fermentadas con bifidobacterias, cuxo consumo é “beneficioso para mellorar o benestar dixestivo ao regular o tempo de tránsito intestinal e reducir a sensación de hinchazón”, engade.

Para seguir unha alimentación equilibrada, Olmos recomenda facer unha selección adecuada de alimentos. Apunta neste sentido que hai que potenciar a variedade e en cantidade suficiente para que os quilos de máis que aparecesen póidanse perder de forma natural.

A nutricionista recoñece que, “aínda que non o pareza”, a compra de agasallos, a abundancia de gastos, a preparación de comidas e a proliferación de acontecementos e compromisos familiares durante as datas do Nadal poden elevar o nivel de tensión, ata repercutir negativamente sobre a saúde intestinal. Unha vez finalizadas as obrigacións desta época do ano, debemos volver á nosa vida cotiá sen esquecer a práctica regular de actividade física polo menos trinta minutos ao día, apunta. “E moi importante tamén dedicar o tempo suficiente para ir ao baño con regularidade e nun ambiente tranquilo para coidar a saúde intestinal”, aconsella.

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións