Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Tres pratos deliciosos con iogur natural

O iogur é un alimento moi versátil para preparar receitas doces e salgadas, desde entrantes e pratos principais ata sobremesas vistosas e moi refrescantes

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 14deOutubrode2014

O iogur natural é un dos alimentos máis versátiles que hai. Pódese comer a calquera hora do día grazas ao seu fácil digestibilidad e tomalo tal cal, xa que é moi nutritivo, ou mesturándoo con outros ingredientes, tanto doces como salgados. Froitas, cereais, zumes, aceites ou especias son algunhas das moitas combinacións posibles. Idóneo para facer batidos e xeados, elaborar salsas e marinar carnes ou peixes, este lácteo ofrece infinidade de solucións para darlle un toque especial á comida máis cotiá. A continuación apúntanse tres receitas deliciosas para facer con iogur e algúns consellos de uso.

Img yogur natural casero
Imaxe: jules:stonesoup

Cociñar con iogur: consellos prácticos

Img
Imaxe: CONSUMER EROSKI

En xeral, cando se pensa nun iogur, veñen á mente almorzos, merendas ou sobremesas. Con todo, este alimento pódese utilizar de forma máis creativa na cociña do día a día. Así, é posible aproveitar, por exemplo, os seus ácidos e bacterias naturais para conseguir un marinado óptimo de carnes, verduras e peixes. Tamén está a posibilidade de empregar a súa suave textura para a elaboración dunha crema de verduras, como substituto da nata, e ata se pode usar para aderezar certas ensaladas, como as de pasta.

Iso si, cociñar con iogur supón facelo co natural, non o de sabores. O iogur natural -sen azucarar- achega ese punto de acidez e sabor neutro que permite utilizalo non só en combinación con elementos doces, senón tamén nalgunhas receitas como substituto de graxas (en lugar da manteiga ou a nata) e tamén en salsas, substituíndo ao ovo.

No momento de elixir, segundo a receita e os gustos, hai dúas opcións:

  • o iogur grego, que ten un pouco máis de graxa e un sabor potente.
  • o iogur natural normal, ou con baixo contido en graxa, que é un pouco máis lixeiro.

En ambos os casos, se se quere que conserven as súas propiedades nutritivas, non hai que sometelos a temperaturas superiores a 50 ºC. Doutro xeito -como cando se agrega a unha crema ou un guiso quente- perderanse as súas bacterias beneficiosas, aínda que seguirán mantendo a textura cremosa e o sabor. Ao iogur hai que tratalo con agarimo e, sempre que sexa posible, cociñalo a lume medio. Os hervores fortes farán que se separe con rapidez o soro da materia graxa.

Tres receitas deliciosas e sinxelas con iogur

Hai moitas receitas que inclúen o iogur entre os seus ingredientes. O receitario de EROSKI CONSUMER contén unhas cantas. Neste artigo ofrécense tres: un entrante, un prato principal e unha sobremesa.

  • Entrante: guacamole con iogur. É moi sinxelo de elaborar, cremoso e suave. Necesitaremos: un aguacate, un iogur natural, aceite de oliva, un trocito de cebolleta fresca, un dente de allo e un trocito de guindilla picante (ou unhas gotitas de chile).
    • Fregamos o interior dun recipiente co dente de allo e preparamos o guacamole nel. Para iso, primeiro partimos o aguacate, quitamos o óso e baleiramos a pulpa no recipiente. Engadimos a cebolleta moi picadita e o trocito de guindilla ou as gotitas de chile. Esmagamos todo ata que quede como unha papilla. Nese momento, engadimos o iogur natural e unhas pingas de aceite de oliva e mesturamos todo moi ben. Sazonamos mesturando de novo e levamos á neveira ata o momento en que se sirva cunhas tortitas de millo tostadas.
  • Prato principal: salmón marinado con iogur e a súa salsa. O iogur é un gran ingrediente para elaborar os marinados e salsas de acompañamento de peixes. Este é un bo exemplo diso. Necesitaremos: uns lombos de salmón limpos de espiñas e pel, un iogur, catro cucharadas de aceite de oliva, o zume de medio limón, uns grans de pementas variadas, un vaso de caldo de peixe e un chisco de sal.
    • Img
      Imaxe: CONSUMER EROSKI

      Preparamos os lombos de salmón en tiras grosas sen espiñas e sen pel. Os marinamos durante 30 minutos nunha mestura de zume de limón, iogur, aceite de oliva, un pouco de sal e pementas variadas moídas. Sacamos e escurrimos os lombos de salmón do marinado e, nunha tixola antiadherente quente cunhas pingas de aceite, douramos o salmón durante dous ou tres minutos por cada lado, con coidado de que non se seque. Retiramos os lombos, subimos o lume e, na mesma tixola onde os douramos, agregamos un vaso de caldo de peixe para que arrastre os mollos caramelizados. Baixamos a intensidade do lume e vertemos o marinado. Deixamos que ferva a lume suave por uns instantes, ata que quede unha salsa cremosa. Se ten moita acidez (polo limón e o iogur), podemos darlle un pequeno toque de dulzor cun chisco de azucre. Terminamos a salsa pondo a piques de sal e un toque de cebollino recentemente troceado.

  • De sobremesa: batido de froitas e iogur. Aínda que o iogur só é máis que suficiente como sobremesa, podemos darlle o noso toque e ir un pouco máis aló, complementándoo con froita. Para este delicioso batido necesitaremos: un iogur grego, un puñado de fresas limpas, lavadas e moi frías, ademais dun vasiño de zume de piña recentemente sacado da neveira (no outono podemos empregar os froitos do bosque, os rubíes da tempada).
    • Batemos todo xunto coa batidora ata conseguir unha textura uniforme e cremosa, que acompañaremos cuns trocitos de froita para decorar.

    Etiquetas:

    iogur

    RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións