Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Trucos para elixir (e conservar) os mellores froitos do bosque

Os froitos vermellos, ou froitos do bosque, son vistosos, ricos e sans e poden durar máis tempo en casa con vinagre!

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 12deOutubrode2018
img_elegir conservar frutos rojos hd

Img elegir conservar frutos rojos hd

Existen moitos tipos de bayas ou berries, pero cando falamos de froitos do bosque, non as incluímos a todas. As fresas, polo xeral, quedan fóra do grupo. E a razón é que se recollen antes, durante o verán. En cambio, si contan exemplares como as grosellas, que non son bayas. O motivo, de novo, é estacional: popularmente, os froitos do bosque son os que podemos recoller nun paseo polo monte no outono. Os seguintes están entre os máis coñecidos no noso país, onde o cultivo e o consumo crecen ano a ano:

1. Arándanos

Un puñado destes froitos achéganos vitamina C, calcio, potasio e, sobre todo, fibra, pois os arándanos teñen a mesma cantidade de fibra que o pan branco tostado. Os seus abundantes pigmentos naturais (como os antiocianos e os carotenoides) non só proporciónanlles esa cor azul escuro tan intenso; tamén teñen acción antioxidante, moi boa para o noso corpo.

  • Consellos para elixir: observe a cor e a textura. Os arándanos deben ser dun ton azul intenso e brillante, firmes ao tacto e sen cortes nin mazaduras. Descarte os froitos húmidos ou brandos e, tamén, os que estean inmaturos, xa que non maduran unha vez colleitados.

2. Mouras

De todos os froitos do bosque, as mouras son as máis ricas en calcio e vitamina A, moi importante para a saúde dos ollos. Con todo, as mouras destacan por posuír unha elevada acción antioxidante. Protéxennos dos radicais libres (responsables do envellecemento celular) e teñen certo efecto antiinflamatorio.

  • Consellos para elixir: a cor e o aspecto da superficie son as mellores guías. Deben ser brillantes, tersas e turgentes. Se non podemos tocalas (por exemplo, porque están envasadas), hai que evitar as caixiñas onde se acumule o líquido da froita no fondo, pois é sinal de que comezaron a estragarse.

3. Frambuesa

A súa forma de acio diminuto aseméllaas ás mouras, pero diferéncianse na cor, a textura e o sabor; tamén en que teñen o dobre de fibra e de potasio, un mineral moi importante para a actividade muscular. As frambuesas, ademais, son moi ricas en ácido fólico, tan necesario durante o embarazo.

  • Consellos para elixir: a consistencia é a clave. Convén levar a casa as frambuesas máis resistentes a unha lixeira presión cos dedos, que estean secas e non teñan moho. Revíseas ben, xa que son as máis delicadas de todo o grupo e estráganse con facilidade.

4. Grosella vermella

Moi baixa en calorías (apenas 27 kcal por cada 100 gramos), a grosella vermella destaca pola cantidade de potasio e de fibra que contén. Este pequeno froito achéganos tanta fibra como o muesli, máis que o pan e, mesmo, máis que as galletas de tipo digestive. A fibra dietética, ademais de estar recomendada para previr o estreñimiento, demostrou ser eficaz para previr trastornos cardiovasculares e ictus.

  • Consellos para elixir: nin moi duras, nin moi brandas; as mellores grosellas son as que están no seu punto óptimo de maduración. Recoñécense, ademais de por o tacto, por unha intensa cor vermella e unha superficie lisa, sen cortes e tan brillante que parece de cristal.

5. Grosella negra

A diferenza entre esta variedade de grosella e a vermella non é só unha cuestión de cor. A grosella negra é moito máis rica en vitamina A, ten tanto potasio como os plátanos e o triplo de vitamina C que as laranxas. Esta froita reforza nosas defensas, reduce o risco de padecer enfermidades cardiovasculares e dexenerativas e axuda a previr a anemia.

  • Consellos para elixir: debemos revisar que estean secas e que teñan unha superficie lisa e brillante. A cor ha de ser escuro e intenso. Ademais, o olfacto pódenos axudar, xa que as grosellas negras, cando están no seu punto, desprenden un perfume dulzón moi fácil de percibir.

Se ten vinagre, durarán máis tempo

Img frutos rojos variados hd

Os froitos do bosque son moi fráxiles: unha vez que se colleitan, deterióranse con rapidez. A súa principal ameaza é a humidade, que favorece a aparición do moho; así que é moi importante mantelos secos e frescos. Por esa razón, moitas veces aconséllase non lavalos ata o momento en que se queiran comer.

Con todo, hai un truco eficaz para aumentar a súa vida útil varios días e consiste, precisamente, en darlles un baño de inmersión. Iso si, hai que facelo nunha mestura de auga e vinagre (tres partes de auga e unha de vinagre), nun recipiente e con moita delicadeza. O acedo acético do vinagre eliminará a presenza de moho ou de bacterias. Por último, debemos escurrir e secar ben os froitos antes de gardalos na neveira.

Img portada consumer octubre 2018
Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións