Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Un novo estudo avoga por eliminar das dietas os hidratos de carbono en lugar da graxa

No entanto, os autores manteñen que una dieta baixa en graxa pode ser beneficiosa

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Sábado, 24deMaiode2003

Un estudo, publicado en New “England Journal of Medicine”, retoma a polémica sobre como conseguir a dieta máis eficaz. Que fai perder máis peso, una dieta baixa en hidratos de carbono ou outra máis restritiva en graxas? Esta pregunta converteuse en obxecto de controversia científica dos últimos anos. Estudos, como o proxecto europeo Carmen, deixaran de manifesto os beneficios das dietas ricas en hidratos de carbono en detrimento de a graxa. Con todo, una nova investigación obtivo resultados diametralmente opostos.

Este traballo mostra que os pacientes obesos, sometidos a un réxime baixo en hidratos de carbono perden máis peso e arroxan mellores resultados en certas medicións cardiovasculares e de diabetes que aqueles que seguen una dieta restritiva de graxas. O estudo desenvolvérono investigadores do Department of Veterans Affairs (EE. UU. ) con 132 homes e mulleres durante seis meses.

A pesar destes resultados, os autores alertan que non se debe descartar tampouco a eficacia da dieta baixa en graxas, que reduce o risco de ataque cardíaco. No entanto, apuntan que se necesita prestar máis atención á química do organismo: “Hai importantes efectos metabólicos nunha persoa que se somete a unha dieta alta en hidratos de carbono e tende a comer máis, iso é algo que se ten que estudar ben”.

No presente traballo, os voluntarios sometéronse, ou ben a unha dieta baixa en graxas ou ben a unha dieta baixa en hidratos de carbono durante seis meses. No grupo que recibiu a dieta baixa en hidratos de carbono, reducíase a inxestión de hidratos de carbono a apenas 30 g diarios. Este grupo tamén recibiu asesoramento sobre os tipos de graxa que poderían resultar mellores paira a saúde, como os ácidos grasos omega-3. O grupo coa dieta baixa en graxas someteuse a unha restrición de calorías con non máis dun 30% de calorías procedentes de graxas.

En xeral, os voluntarios que se someteron á dieta baixa en hidratos de carbono perderon una media duns cinco quilos, en contraste coa media de dous quilos que perderon aqueles que se someteron á dieta baixa en graxas.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións