Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Unha alimentación variada e un balance hídrico equilibrado son claves para manter unha vida saudable

Expertos reunidos pola Fundación Española da Nutrición destacan a necesidade de inxerir a enerxía e nutrientes necesarios en función das condicións persoais

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 11 de Maio de 2010

Entre as claves para manter unha vida saudable figuran unha alimentación variada e equilibrada, tomar como mínimo cinco racións ao día de froitas e verduras, ademais de manter un balance hídrico que asegure o benestar do corpo. Son aspectos que se abordaron onte na xornada “A nutrición, hidratación e a etiquetaxe de alimentos e bebidas, e a saúde”, organizada pola Fundación Española da Nutrición (FEN) en Toledo.

“Para ter unha vida saudable, é necesario manter unha dieta equilibrada na que se inxiran a enerxía e nutrientes necesarios en función das diferentes condicións persoais (idade, sexo, actividade física, embarazo) e ambientais de cada persoa, ademais da importancia de inxerir máis de cinco racións de froita e verdura diarias”, sinalou o doutor José Manuel Ávila Torres, director xeral da FEN. Os compostos que proporcionan os vexetais son uns excelentes aliados para manter a saúde e previr determinadas enfermidades, apuntou. Numerosas investigacións científicas demostraron como entre o conxunto da dieta, o binomio froita-verdura demostrou maior consistencia na prevención das chamadas enfermidades crónico-dexenerativas, lembrou a este respecto.

Desde a FEN indicaron ademais que se deben vixiar tamén os niveis de hidratación. Para o bo funcionamento do organismo, resulta fundamental manter o balance hídrico entre achéguelos e as perdas de líquido que se rexistran ao longo do día. “A unha persoa adulta recoméndaselle que inxira entre dúas e tres litros de líquidos ao día en total”, afirmou Ávila Torres. Ademais de auga, é posible inxerir “outras bebidas con distintos e bos sabores cun contido hídrico moi similar á auga”.

Deben ter especial consideración os grupos de poboación máis susceptibles de sufrir deshidratación, como os nenos, lactantes e embarazadas, persoas maiores e deportistas. Para que inxiran o líquido necesario, os nutricionistas aconsellan que xunto coa auga tómense líquidos de mellor palatabilidad, cuxo consumo resulta máis fácil e agradable, como refrescos, zumes, infusións, leite ou sopas, e alimentos cun alto contido hídrico como froitas e verduras.

O director xeral da FEN explicou tamén aos asistentes como interpretar de forma correcta a etiquetaxe dos produtos alimenticios e a nova información que poden ver xa nalgúns deles, co fin de que os consumidores benefíciense dese plus informativo. Ávila Torres explicou como interpretar a información nutricional adicional voluntaria sobre cantidades diarias orientativas (CDO) que aparecen na etiquetaxe dos alimentos dalgunhas compañías alimentarias europeas que xa o inclúen nos seus produtos.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións