Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Unha nova guía promove a inclusión do pan na alimentación diaria dos nenos

Lembra que un 40% das enfermidades crónicas en idade adulta son consecuencia duns hábitos alimentarios inadecuados

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 30deOutubrode2009

Co título do “pan na alimentación saudable do neno”, nutricionistas infantís adscritos á campaña “Pan cada día” presentaron en Sevilla, en colaboración coa Sociedade Española de Gastroenterología, Hepatología e Nutrición Pediátrica, unha guía que destaca a importancia de non “abandonar” o pan en cada unha das comidas do día que fai o menor.

Este manual advirte de que un 40% das enfermidades crónicas en idade adulta son consecuencia dunha alimentación inadecuada. Por iso, hai que volver incluír o pan na dieta dos nenos, defendeu a coautora deste traballo e xefe do Servizo de Gastroenterología, Hepatología e Nutrición Pediátrica do Hospital A Paz de Madrid, Isabel Polanco.

Entre as principais recomendacións que inclúe este manual destaca incluír unha ración de pan (40-60 gramos) en cada unha das comidas para achegar ao menor todos os nutrientes necesarios para manter unha dieta equilibrada. España, segundo a citada campaña, é uns dos países da Unión Europea (UE) onde menos pan se consome por persoa e ano. En concreto 51,8 quilos, unha cifra moi afastada dos 83 quilos por persoa e ano de Alemaña ou os 70 quilos de Francia.

O pan non engorda

A campaña asegura que entre as razóns deste menor consumo atópase a súa “inxustificada fama de que engorda” e a súa substitución por outros alimentos que, ademais de non achegar ningún beneficio nutricional, achegan máis graxa. Por descoñecemento ou falta de tempo os pais poden abandonar os bos costumes e favorecer o investimento da clásica pirámide de alimentación, advirte a guía.

“O pan achega ao noso organismo unha serie de beneficios moi interesantes desde o punto de vista nutricional e é sobre todo efectivo para achegar aos máis pequenos, e en forma de hidratos de carbono, toda a enerxía necesaria para afrontar o”día , resalta a doutora Polanco no devandito manual. Os hidratos de carbono son un nutriente esencial que proporciona ao organismo a enerxía que necesita, contribúe ao mantemento da actividade muscular, mellora a actividade cerebral e do sistema nervioso e impide a degradación das proteínas. Ademais o pan é fonte de vitaminas do grupo B, as relacionadas co metabolismo. O pan tamén achega outros nutrientes fundamentais, tales como a fibra, que favorece o tránsito intestinal, e minerais como o fósforo, magnesio, calcio ou potasio, detalla Polanco.

Os nutricionistas recomendan en xeral un consumo diario de entre 220 e 250 g de pan repartidos nas diferentes comidas. Mesmo nas dietas de adelgazamento aconséllase non renunciar a 100 g de pan diarios. No caso dos deportistas aconséllase que entre o 60%-70% das calorías consumidas cada día procedan dos hidratos de carbono.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións