Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Vasiños de sobremesa con crema de queixo, mango e galletas maría

Img 152128 g
Tempo > 1 h
Dificultade Media
Valor enerxético 464 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Trituramos as galletas maría ata convertelas en po. Nun cuenco mesturamos as galletas trituradas e a manteiga líquida ata formar unha pasta uniforme. Colocamos un par de cucharadas desta masa de galletas no fondo dos vasiños e reservamos.

Remojamos as láminas de gelatina en auga fría. Mesturamos a nata co queixo Philadelphia e o azucre, e quentamos lixeiramente (sen chegar a ferver). Engadimos a gelatina remojada e escurrida a esta mestura tépeda, de maneira que coa calor desfágase. Removemos a nata, o queixo e a gelatina formando unha crema homoxénea. Vertemos esta mestura nos vasiños individuais que temos reservados coa base de galleta e introducimos na neveira polo menos durante 4 horas.

Para preparar a cobertura de mango: pelamos e troceamos o mango maduro, dispomos nun cazo cun par de cucharadas de azucre e agregaremos logo outras dúas ou tres cucharadas de azucre, dependendo do mollo que vaia soltando cando o cociñemos. Agregamos tamén unha pequena vaina de vainilla e cocemos o mango durante 15 minutos a lume suave, ata que se forme unha compota. Sacamos a vaina de vainilla da compota e pasamos a crema de mango por un pasapurés e polo colador chinés para obter unha crema fina, deixamos que se arrefríe antes de utilizar.

Unha vez fría, vertemos esta cobertura de mango nos vasiños que teñen a crema de queixo e galleta maría. Volvemos introducir á neveira durante 30 minutos e no momento de servir acompañamos dalgún trocito de mango ou froitas variadas para xogar co contraste de cores e sabores doces e un chisco acedos.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
464 25,1g 15,1g 33,8g 0,6g
23% 36% 75% 38% 11%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A crema de queixo é un alimento rico en vitamina B2 e calcio, contén cantidades importantes de proteínas, potasio, iodo, zinc, magnesio, sodio, fósforo e vitaminas A, B3, B7, B9, B12 e K. Con todo, é fonte de colesterol e presenta cantidades destacadas de graxas saturadas. Prepárase con nata líquida, o que engade calorías e graxa saturada ao prato, pero tamén proteínas, ferro, potasio, calcio, fósforo e vitaminas A, B3, B7, B9, E e K. A presenza de mango engade importantes nutrientes como o magnesio e vitaminas A e C. É antioxidante e anticanceríxeno, un froito rico en ácidos como o málico e mirístico, importantes para loitar contra os radicais libres. É unha receita calórica cunha gran cantidade de graxa saturada. Por tanto, debe consumirse con moderación e de maneira esporádica.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Diabetes mellitus
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis