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Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Verduras salteadas con lagostinos crujientes, salsa de pementa negra e violetas

  • Nº RACIÓNS: 2
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 2 personas)

Cómo se elabora

Empezaremos facendo o crujiente de violetas.

Se se fai co isolmalt e as violetas liofilizadas:

Precalentamos o forno a 200ºC, trituramos as violetas e mesturámolas co isomalt. Estendemos o isomalt entre 2 papeis vexetais ou silpat e colocamos peso encima. Introducimos no forno e mantémolo nel 5 minutos. Sacamos do forno e retiramos o papel vexetal da bandexa para que arrefríe rapidamente e xa temos o crujiente.

Se se fai cun caramelo de calquera sabor:

Introducimos o caramelo entre dous papeis vexetais e quentamos no microondas a máxima potencia. Cando estea derretido, sacámolo rapidamente e estirámolo cun rodete, deixamos arrefriar e estará listo.

Salsa de pementa negra:

Nun cazo colocamos o concentrado de tomate, a salsa perrins, o ketchup, o zume de limon, a pementa negra, o sal e o azucre. Pomos a lume medio, mesturamos todo ben e reservamos.

Verduras salteadas:

Cortamos toda a verdura en juliana de medio dedo de grosor, aproximadamente. Quentamos unha tixola con aceite de girasol e, en canto estea fumarento, engadimos as verduras durante uns 30 segundos e retirámolas rapidamente para que queden crujientes.

Para os lagostinos:

Pomos a quentar unha tixola con aceite de girasol para fritir os lagostinos. Pelámolos, deixando a cola. Nun platito, mesturamos a fariña de millo cun pouco de jengibre rallado. Rebozamos os lagostinos na mestura e introducímolos no aceite ben quente. Retiramos rapidamente e están listos para emplatar.

Idea para emplatar:

Colocamos a verdura no fondo do prato en forma de volcán. Cravamos a poliña de lemongrass no centro e ao redor pomos os lagostinos enganchados da cola. Salseamos encima dos langotinos e, por último, colocamos o crujiente de violeta encima.

Semáforo Nutricional

El semáforo nutricional es un sistema de colores que permite entender los valores nutricionales de una forma clara, rápida y completa.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

Las recetas presentan normalmente ingredientes cuyo porcentaje sobre la Ingesta de Refencia (IR) es alto (predominan amarillos y naranjas). Estos platos están concebidos como plato principal de una comida o cena, con lo que su tamaño de ración es superior y su aporte nutricional es más elevado.

Por este motivo, las recetas tienen puntos de corte diferentes a los de los productos. Así, por ejemplo, mientras que un alimento cualquiera tendrá los nutrientes de color amarillo hasta un valor máximo del 20% de la IR, las recetas concebidas como una comida principal tendrán los nutrientes en amarillo hasta un valor máximo del 35% de la IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 g ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 g e 700 g Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 g ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) es una guía sobre la cantidad total de calorías y de varios nutrientes que debemos ingerir al día para mantener una dieta sana. La información sobre los porcentajes de IR indica lo que supone la cantidad de nutriente de una ración respecto a la IR para ese nutriente en el día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculados para una mujer adulta con una ingesta diaria de 2000 Kcal. Las necesidades nutricionales individuales pueden ser más altas o más bajas, en función de sexo, edad, nivel de actividad física y otros factores.

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