Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Xaneiro: A cenoria

É o vexetal máis rico en beta-caroteno, un pigmento natural que o organismo transforma en vitamina A conforme a necesita

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 17deXaneirode2006

A cenoria é un alimento excelente desde o punto de vista nutricional grazas
ao seu contido en vitaminas e minerais. A auga é o compoñente máis
abundante, seguido dos hidratos de carbono. A súa cor laranxa débese á
presenza de carotenos, entre eles o beta-caroteno ou prol-vitamina A. Así mesmo,
é fonte de vitamina E e de vitaminas do grupo B como os folatos e a vitamina
B3 ou niacina. En canto aos minerais, destaca o achegue de potasio, e cantidades
discretas de fósforo, magnesio, iodo e calcio.

Podemos atopar cenorias frescas no mercado durante todo o ano,
pero as de tempada son as que se cultivan a finais de primavera. Para adquirir
cenorias de calidade débense seleccionar as de pel suave e de pequeno
ou mediano tamaño, ben formadas, de cor laranxa vivo, cun estrechamiento
uniforme e que non presenten raicillas laterais. Se teñen follas, estas
deberán estar frescas e ter unha boa cor verde.

Unha vez no fogar, as cenorias hanse de manter nun lugar fresco e aireado.
Antes de gardalas convén limpar a superficie cun trapo húmido,
en lugar de lavalas.
O etileno, sustancia gaseosa que segregan en maior proporción certos
vexetais durante a súa maduración, confire sabores amargos ás cenorias.
Por esta razón, non han de gardarse xunto a froitas que producen este gas
durante o seu almacenamento como mazás, plátanos, melones, pexegos…
para evitar así a aparición de sabores amargos.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións