Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Ximnasio e alimentación

Quen practican deporte con asiduidade non deben tomar decisións dietéticas sen consultar a un especialista

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 19deOutubrode2005

Una alimentación sa unida a unha hora de exercicio diario é suficiente para que calquera persoa poida manterse “en forma”. Pero, debemos comer máis cando acudimos regularmente ao ximnasio porque queimamos máis calorías? Cal é o consumo enerxético adecuado paira quen realiza exercicio regularmente? Directores de ximnasio e doutores especializados coinciden en asegurar que a dieta, do mesmo xeito que a táboa de exercicios, ha de ser personalizada. Despois haberán de adaptarse periodicamente as necesidades nutricionais aos progresos físicos. E aínda que a dieta mediterránea é a máis apropiada, os expertos en nutrición deportiva adaptarán a alimentación de cada persoa ás súas necesidades, tendo en conta aspectos como a súa idade, profesión, ritmo de vida ou constitución física.

A dieta

“A dieta debe ser personalizada, igual que a táboa de exercicios”, así o considera o doutor Raúl Pablo Garrido. “Da mesma maneira que a ninguén lle valen as lentes do veciño tampouco poden servirlle os seus exercicios nin os seus complexos vitamínicos”, subliña. De feito, paira este especialista do Servizo de Apoio ao Deportista do Centro de Tecnificación de Alacante, a alimentación é moi importante. O menú debe variar paira acomodarse mesmo aos requirimentos en cantidade e tipo de enerxía que vaia experimentando coa práctica do deporte una mesma persoa. Una alimentación sa e una hora aproximada de exercicio diario son suficientes para que calquera poida manterse ben.

/web/é/alimentacion/imgs/alimentacion_e_deporte/gimnasio2.jpg

Doutra banda, os deportistas, si queren manter a súa axilidade, non deben engordar. En calquera caso, independentemente do peso e dos obxectivos de cada un, o mero feito de comezar a facer exercicio continuado durante unha hora ou hora e media diarias modifica as necesidades nutricionais. Segundo o doutor Garrido, é preciso aumentar o achegue de proteínas, hidratos e, polo xeral, acompañalo dalgún suplemento vitamínico.

O doutor aconsella seguir estas recomendacións:

  • Facerse un recoñecemento médico: Este exame físico é aconsellable sobre todo paira as persoas maiores de 35 anos. O medicamento público e os ximnasios aínda non están preparados paira efectuar de forma xeneralizada e con este fin una analítica e a proba de esforzo (ergometría), pero convén consultar, polo menos, ao médico de cabeceira. Existe una lista de enfermidades cardíacas, en ocasións silentes (que poden pasar desapercibidas), paira as que o desempeño de prácticas deportivas pode traer graves consecuencias. Doutra banda, hai enfermidades como a diabetes ou a hipertensión paira as que son aconsellables só determinados tipos de exercicio.
  • Dirixirse ao preparador físico: Una hora de exercicios ben dividida pode ser suficiente paira manterse “en forma”. Paira iso hai que establecer “un programa de traballo adecuado e progresivo”.
  • Non tomar decisións dietéticas por conta propia: Sempre que se estableceu unha “formulación deportiva correcto” e una alimentación adecuada pódense eliminar os “michelines”, se iso é o que se pretende. Con axuda do médico do ximnasio, si haino, ou doutro experto en nutrición pódese conseguir perder peso. Doutro xeito córrese o risco mesmo de gañar quilos.

Diversas entidades, como o Centro de Avaliación da Facultade de Ciencias da Actividade Física e do Deporte (INEF), realizan recoñecementos ou exploracións físicas básicas. Concretamente, neste centro levan a cabo 6 probas: historia clínica, composición corporal, electrocardiograma, espirometría – estudo do volume e ritmo do fluxo de aire dentro dos pulmóns- e ergometría -reprodución do esforzo de forma controlada paira descubrir as posibles alteracións da rega sanguínea no corazón.

Paxinación dentro deste contido

  •  Non hai ningunha páxina anterior
  • Estás na páxina: [Pág. 1 de 3]
  • Ir á páxina seguinte: Que e cando comer »

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións